In acest context, au fost create toate
premisele pentru ca, in luna aprilie a anului viitor, Delfinariul sa
achizitioneze un nou exemplar, care sa ii ia locul lui Pei-Pei, au
precizat reprezentantii societatii de asigurari.
„Moartea lui Pei-Pei a fost o mare
pierdere pentru noi.Ne aflam in acest moment foarte aproape de
punctul in care vom putea cumpara un alt delfin”, a declarat Adrian
Bilba, director al Complexului Muzeal de stiinte ale Naturii
Constanta.
„Cazul delfinului Pei-Pei a fost unul
special in portofoliul nostru si ne-am straduit sa il solutionam cat
s-a putut de repede. Procedura nu a fost insa usoara si a fost nevoie
de aducerea unor specialisti veterinari din Bulgaria pentru a efectua
analiza necesara identificarii cauzei mortii delfinului”, a
declarat Mihnea Tobescu, CEO al Euroins Romania.
Strategia de dezvoltare a companiei
Euroins Romania mizeaza atat pe imbunatatirea serviciilor de
solutionare a daunelor, precum si pe diversificarea portofoliului,
indreptandu-se in special spre segmentele asigurarilor non-auto.
Conform rezultatelor din primele 6 luni ale acestui an, societatea a
consemnat o crestere a vanzarilor de 22% fata de perioada similara a
lui 2012.
Compania are peste 1 milion de clienti,
peste 500 de angajati si peste 4.500 de agenti colaboratori.
Pe de alta parte, Euroins Romania a fost criticata in repetate randuri de clienti si de service-uri auto. De asemenea, aceasta ocupa un loc in fruntas in topul companiilor de asigurari reclamate la CSA.
Imaginea companiei a avut de suferit si dupa ce noua autoritate de reglementare a pietei de profil a decis sanctionarea sefului departamentului de daune, Stamov Bozhidar.