Fastius Curier s-a pregatit pentru Black Friday cu suplimentari pe toate planurile (P)

21 Nov, 08:14 • Redactia DailyBusiness
"Mai mult, mai repede" - asa pot fi sintetizate cerintele pietei de retail asupra companiilor de curierat, in contextul Black Friday. "Consumul este inca departe de ceea ce isi doresc retailerii, iar un pretext precum Black Friday este momentul de maxim interes in an pentru multe firme. Tocmai de aceea, Black Friday este organizat oficial pe 22 noiembrie, dar practic dureaza, in multe cazuri, pana la finalul lunii", considera Ciprian Pulpa, Executive Manager al Fastius Curier, companie de curierat dedicata mediului business din Bucuresti si Ilfov.
Fastius Curier s-a pregatit pentru Black Friday cu suplimentari pe toate planurile (P)

Pentru Fastius Curier, Black Friday
inseamna multe zile de lucru la o capacitate sporita, caci toate
comenzile inregistrate in magazine vor trebui finalizate prin
serviciile de curierat. Fastius Curier s-a pregatit in mod special
pentru acest mega-eveniment de retail, facand suplimentari de flota
si asigurand livrari si peste programul normal de lucru, pentru a
raspunde in principal nevoilor magazinelor online.

„Pentru e-commerce, Black Friday
este o sarbatoare a comertului. Clientii vin in avalansa si nimic nu
trebuie lasat la voia intamplarii. Pentru ca experienta lor de
shopping sa fie pe deplin satisfacatoare, conteaza nu doar pretul
platit, ci si modul in care comanda ajunge la destinatie. Astfel,
serviciile de curierat sunt esentiale, caci aici este impresia
finala, fiind ultima veriga din lantul procesului de cumparare”,
mai spune Ciprian Pulpa.

Chiar si daca Black Friday ar fi o
singura zi, pentru curierat oricum Black Friday inseamna in principal
zilele ce urmeaza acestui moment: retailerii nu pot procesa toate
comenzile atat de rapid, astfel ca aceasta avalansa spre companiile
de curierat dureaza, in general, mai multe zile. Misiunea se incheie
cu succes abia cand ultimele comenzi ajung la destinatie. Black
Friday nu se termina brusc, ci doar se transforma in perioada de
cumparaturi pentru Sarbatorile de iarna. Astfel, pentru companiile
din curierat, urmeaza o perioada incarcata, ce se va termina abia la
final de an.

„Companiile private au fost si
anul acesta afectate de miscarile greoaie ale economiei. Populatia
sufera in privinta nivelului de trai general, iar acest lucru se vede
bine in situatiile multor companii. Retailul este departe de „anii
de glorie”, chiar daca mediul online a schimbat regulile jocului
si a adus tot mai multi clienti in aceasta zona. Black Friday este o
„gura de oxigen”, caci aceasta perioada ce incepe dupa
jumatatea lunii noiembrie si dureaza pana la final de decembrie poate
imbunatati considerabil vanzarile anului 2013 si poate da sperante
pentru un 2014 mai bun”, subliniaza reprezentantul Fastius
Curier.

Serviciul Prioritar de la Fastius
Curier garanteaza un timp de livrare de maxim 2 ore de la plasarea
comenzii. Serviciul a fost dezvoltat astfel incat sa vina in
sprijinul clientului care, dupa ce are pachetul pregatit, poate
contacta dispeceratul Fastius Curier, telefonic sau online, care ii
va trimite in cel mai scurt timp posibil cel mai apropiat curier.
Daca pachetul a fost preluat de catre curier, expeditorul poate fi
sigur ca acesta va ajunge la destinatie in timpul promis. Progresul
comenzii poate fi urmarit pe baza codului AWB pe site-ul
www.fastiuscurier.ro, astfel expeditorul fiind informat in momentul
in care coletul trimis a fost predat in siguranta catre destinatar.

Fastius Curier s-a impus, in cei 10 ani
de cand s-a lansat pe piata, ca serviciu de curierat premium pentru
mediul de afaceri din Bucuresti prin atentia deosebita acordata
nevoilor manifestate de clientii sai si adaptarea in functie de
tendintele manifestate de acestia in materie de servicii de curierat.
Deoarece a reusit intotdeauna sa raspunda prompt cerintelor unei
piete dinamice si in curs de dezvoltare, compania a reusit sa castige
increderea clientilor si, implicit, o pozitionare din ce in ce mai
solida pe piata.