[i]Cum a inceput totul[/i]
Prima editie a evenimentului Call
Center Convention a avut loc in 1998 la Viena la initiativa lui
Thomas Kloibhofer, CEO-ul companiei Competence Call Center (CCC) si
intre timp a devenit o marca recunoscuta de toata industria
internationala de Call Center. Scopul acestei conferinte, ce s-a
mentinut pana in prezent, a fost dezvoltarea imaginii industriei de
call center si cresterea profesionalismului in bransa.
[i]Restul e istorie[/i]
Din 1998 pana azi, Competenece Call
Center si-a castigat un renume pentru organizarea evenimentelor
anuale care reunesc experti in domeniu, recunoscuti la nivel
international, ce aduc, prin prezentarile si prezenta lor, un plus de
valoare in domeniile
[img=4421][/img]
Call Center si Customer Care. Contact Center
Convention se bucura de privilegiul de a fi ajuns la a 16a editie
fara sa-si fi epuizat nici pe departe subiectele de discutie.
Ingredientul secret care ii face pe
participanti sa se intoarca este schimbul de informatii si know-how
intre experti internationali din industria de profil.
Un alt factor
decisiv este domeniul in sine: comportamentul consumatorilor este in
continua schimbare, iar calibrarea cu acestia influenteaza direct
cifra de afaceri a companiilor, in special in epoca digitala.
[i]Call Center Convention 2013[/i]
Evenimentul din acest an s-a desfasurat
sub tematica [i]“Global Trends from Global Players – Discover new
ideas for innovation and talent development on a global scale”[/i].
[img=4422][/img]
Speakerii au sustinut prezentari despre
viitorul contact centerelor, social media, inovatia la nivelul
comunitatilor de consumatori, servicii de printare 3D, tendintele
catre o lume a telefoanelor mobile, oportunitatile locale pentru
Call Centerele din industria financiara si performanta in vremuri
dificile.
Romania a avut nu numai un reprezentat
la aceasta editie a Call Center Convention, dar si un speaker al
carui discurs a facut cinste tarii noastre. [b]Madalina Vilau,
Managing Director Expo Media[/b], a fost unul dintre cei sase
speakeri care au dat valoare acestei editii prin studiile de caz
prezentate si prin subiectul ales, foarte inspirat pentru mediul de
afaceri din Romania – Performanta in vremuri dificile.
[img=4423][/img]
Prezenta
Madalinei Vilau la acest eveniment nu a fost intamplatoare. La cea
de-a 12a editie, in 2009, a castigat premiul CCC Special Award pentru
contributia majora in domeniul Customer Care din Romania.
[i]Despre CCC[/i]
Competence Call Center este o companie
multinationala care activeaza in sectorul serviciior de call center.
CCC ofera servicii integrate de incoming hotlines, campanii outgoing,
corespondenta prin e-mail/fax/scrisori, asistenta prin
live chat, monitorizare, raspuns social media si solutii de
eCommerce.
De la infiintare, in 1998, CCC a
efectuat peste 100 de milioane de apeluri si a castigat 41 de premii
internationale, dintre care patru in 2013.