Kaufland, prins ca si-a indus clientii in eroare

20 Nov, 12:10 • Redactia DailyBusiness
Comisarii de la Protectia Consumatorilor Iasi au sanctionat unul din hipermarketurile Kaufland cu 5.000 lei pentru practici comerciale incorecte.
Kaufland, prins ca si-a indus clientii in eroare

Pliantele
difuzate de compania de retail in municipiu, intr-o campanie derulata in
intervalul 18-24 noiembrie, prezinta produsele Lichior din plante 0,70 litri si Fursecuri
spritate – Katy, ca fiind produse romanesti, avand tiparit in dreptul
acestora tricolorul Romaniei.

La o privire mai atenta, comisarii au
constatat ca pe ambalaje si in documentele de provenienta, tara de
origine este Germania.

„Fapta descrisa reprezinta o
practica comerciala incorecta, respectiv o actiune inselatoare”,
a declarat Marian Grigoras, comisar sef al Comisariatului Regional
pentru Protectia Consumatorului, citat de ZiarulDeIasi.

Si hipermarketul Auchan
din cadrul complexului Palas Iasi
a
fost amendat cu 5.000 de lei
de Comisariatul Judetean pentru
Protectia Consumatorului in urma unei reclamatii depuse de un
consumator. Ieseanul s-a plans comisarilor ca a achizitionat o
caserola in folie cu slanina de porc afumata, insa cand a cantarit-o
a constatat o diferenta intre cantitatea reala si cea inscrisa pe
ambalaj.


Reprezentantii
Auchan au declarat pentru DailyBusiness.ro ca etichetarea incorecta a
caserolelor cu slanina de porc de la Iasi este un caz izolat
care
se datoreaza exclusiv unei erori tehnice de etichetare.