- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Lasselsberger si-a propus investitii de 1,5 mil. euro pana la finele anului

24 Jun, 10:29 • Redactia DailyBusiness
Producatorul de placi ceramice Lasselsberger, detinatorul brand-ului Cesarom, are in plan investitii totale de 1,5 milioane de euro pana la finele acestui an in modernizarea fabricii din Cluj, extinderea retelei proprii de retail, dar si intensificarea actiunilor de marketing, in special in punctele de vanzare.
Lasselsberger si-a propus investitii de 1,5 mil. euro pana la finele anului

Astfel, compania va investi 1,3 milioane de euro in modernizarea fabricii si extinderea centrului logistic de la Cluj, dar si in promovarea colectiilor actuale si dezvoltarea de noi produse. Restul de 200.000 de euro din bugetul de investitii sunt alocati pentru extinderea retelei proprii de magazine specializate.

„Triplarea numarului de distribuitori din ultimul an, deschiderea de noi magazine proprii si debutul exporturilor au condus la nevoia stringenta de a investi in sustinerea cresterii productiei”, a declarat Eduard Macarescu (foto), directorul comercial al Lasselsberger.

Acesta a subliniat ca in primele patru luni din 2010 fabrica din Cluj a produs cu 48% mai mult, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

„In acest moment in cadrul fabricii se lucreaza la capacitatea maxima de 6,5 milioane de metri patrati pe an. Pentru unele sectii am decis marirea numarului de ture si extinderea programului de lucru, chiar si in weekend. De asemenea, pentru a reusi sa facem fata cererii am transformat o linie de productie de gresie in linie de faianta”, a mai afirmat oficialul Lasselsberger.

Compania a demarat in acest an exportul produselor, primele tari vizate fiind Bulgaria, Grecia, Iran, Irak. Potrivit directorului comercial, brandul Cesarom va fi prezent in urmatorii ani chiar si in magazinele de profil din Germania, Franta sau Marea Britanie.

Producatorul de gresie si faianta are in prezent 3 magazine, urmand ca pana la finalul anului sa ajunga la o retea de 7 unitati proprii.

Lasselsberger estimeaza pentru anul in curs un avans cu 10% a cifrei de afaceri la 38,5 milioane de euro si o cota de piata de 38% fata de 36% in 2009. De asemenea, pentru 2010 compania mizeaza pe exporturi de 2 milioane de euro, ceea ce reprezinta aproximativ 5% din cifra de afaceri prognozata.

Placile ceramice sunt produse la Cluj pe cinci linii de fabricatie: doua linii de fabricatie a placilor ceramice pentru pardoseli (gresie), doua linii de fabricatie a placilor ceramice pentru pereti (faianta) si o linie de fabricatie a placilor de decor si brauri.

Cesarom a devenit, incepand cu 2004, membra a grupului austriac Lasselsberger, unul dintre cei mai mari producatori europeni si mondiali de placi ceramice (gresie, faianta, decoruri).

O data cu intrarea in grupul Lasselsberger, compania si-a schimbat numele in Lasselsberger SA, dar a pastrat marca de produse Cesarom.