Finante-Banci

Leo Burnett semnează noua campanie pentru Creditul Expresso de la BRD

17 Sep, 13:34 • Redactia DailyBusiness
Un credit bancar nu trebuie să-ți înnoiască doar bucătăria sau garajul, ci să-ți transforme întreaga viață în bine. Aceasta este ideea campaniei BRD pentru Creditul Expresso, semnată de Leo Burnett Group.
Leo Burnett semnează noua campanie pentru Creditul Expresso de la BRD

Campania integrată BRD Expresso include spot TV, online, radio
și POSM. Poveștile prezentate pun accent pe întoarcerea către propriile pasiuni
care, cu puțin ajutor financiar, devin proiecte de viitor.
 

Creditul Expresso poate fi acordat fără adeverință de venit
sau alte documente justificative ale veniturilor obținute din salarii sau din
pensii, iar sumele de până la 32.000 RON se acordă în 3 ore de la depunerea
dosarului complet în orice agenție BRD.
 

În plus, comisionul de administrare și analiză de dosar este
zero, iar dacă nu ești mulțumit, poți
renunța la credit gratuit în 30 de zile.  

Echipa Leo Burnett Group:
Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer
Radu Olteanu – Senior Copywriter
Cosmin Ezaru – Senior Art Director
Mihai Mateescu – Digital Art Director
Irina Cărbunescu – Senior Strategic Planner
Matei Psatta – Digital Strategy and Social Media Director
Ioana Carp – Account Manager
Adela Sescu – Account Executive
Sorin Deleanu – AV Producer
 
 

Echipa BRD:
Gabriela Simion – Executive Director Marketing and Products
Management
Monica Dudoiu – Director Credit Products and Deposits
Ana Vîlcescu – Product Manager
Luiza Vrînceanu – Brand Communication Manager
Mircea Tomescu – Communication Director
Adrian Enculescu – 
Digital Marketing Manager