Mapei România, creștere de 9% a cifrei de afaceri în 2014

01 Jul, 15:50 • Redactia DailyBusiness
Mapei România, compania locală a concernului italian Mapei, a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 40,01 milioane de lei, în creștere cu 9% față de rezultatul pe care-l obținuse cu un an înainte.
Mapei România, creștere de 9% a cifrei de afaceri în 2014

Evoluția companiei a contrastat puternic cu scăderea
de ansamblu
înregistrată anul
trecut de piața construcțiilor, de aproape 7% conform datelor
oficiale.

„Printr-o
coincidență, creșterea noastră a fost practic identică celei
înregistrate la nivel global
de Mapei, afacerile
grupului crescând de la 2,1 miliarde de euro în 2013, la 2,3
miliarde de euro în
2014”, a comentat
Florin Ciobanu, directorul general al Mapei România.

De asemenea,
compania a încheiat anul 2014 în registru pozitiv din punct de
vedere al
profitului, după ce
2013 adusese firmei o mică pierdere, calificată de oficialul Mapei
România drept „o
sincopă, un
accident”.

„Reluarea
creșterii și revenirea la profitabilitate au fost îmbucurătoare
pentru noi, noua echipă
de management de la
Mapei România, pe de o parte pentru că au venit după câțiva ani
mai puțin faști,
iar pe de altă
parte pentru că am traversat pentru prima dată această barieră,
de 40 de milioane de
lei. Însă, dată
fiind poziția noastră pe piața românească, considerăm că Mapei
România are obligația
să crească mai
rapid decât grupul pe ansamblu. Nu suntem încă acolo unde trebuie
să fim, iar
obținerea unor
ritmuri de creștere sensibil mai mari de 10%, începând încă din
acest an, face parte din
obligațiile pe care
ni le-am asumat”, a adăugat Florin Ciobanu.

Semnalele din piață,
rezultatele operaționale cele mai recente și atingerea
obiectivelor
intermediare fac
posibilă chiar depășirea țintelor propuse, a mai spus oficialul
Mapei România.

Mult mai cunoscută
pentru calitatea produselor sale pe piața proiectelor mari, a
construcțiilor
de infrastructură,
dar și civice, comerciale, de restaurare a unor clădiri istorice,
Mapei România
intenționează
să-și sporească prezența și pe piața proiectelor mici, inclusiv
în segmentul DIY.

Compania mizează pe
un portofoliu de peste 300 de produse din domeniul placărilor
ceramice, a
montajului de
pardoseli, repararea și consolidarea structurilor din beton cu
mortare speciale și sisteme
compozite,
consolidarea clădirilor istorice și aditivarea betonului.