Finante-Banci

NN Romania a ales Webstyler pentru promovarea in mediul digital

11 Jun, 16:20 • Redactia DailyBusiness
NN Romania, liderul local al pietei de asigurari de viata si pensii private, incredinteaza creatia si strategia de comunicare digitala catre Webstyler.
NN Romania a ales Webstyler pentru promovarea in mediul digital

Astfel, Webstyler
semneza campania de lansare a noului brand in online, iar pe termen
lung va asigura strategia de comunicare in social media, la care se
vor adauga diferite campanii ce se vor desfasura online.

Platforma Drumul tau
este metafora gandita si implementata de Webstyler, care continua
povestea brandului in mediul digital.

„NN Romania a ales propunerea noastra prin care vom duce in digital
filozofia noului brand: You Matter”, a spus Bogdan Nitu (foto),
general manager Webstyler.

Acesta adauga ca obiectivul principal
al briefului primit a fost de a realiza comunicarea in digital in
linie cu strategia de comunicare dezvoltata si implementata pentru
lansarea brandului NN pe celelalte canale de interactiune cu publicul
(TV, radio, outdoor, presa).

„Nu a fost simplu
sa alegem agentia care va dezvolta si implementa conceptele de
comunicare si pozitionare ale brandului NN in mediul digital”, a spus
Carmen Soare, chief marketing officer NN Romania. 

Comunicarea
rebrandingului NN Romania s-a realizat etapizat. La finele anului
trecut s-a facut anuntul prin care NN Group a devenit independent de
ING Group in urma unei oferte publice initiale.

Dupa o campanie de
informare directa a clientilor si partenerilor, la inceputul anului a
inceput informarea publicului larg dublata de campania globala de
rebranding.

Recent, a inceput comunicarea noului brand pe baza
pozitionarii globale You Matter. Webstyler va comunica pozitionarea
si valorile noului brand in digital.

Webstyler face parte din GMP Group si ofera
servicii integrate de comunicare digitala. Agentia s-a ocupat de administrarea comunicarii online pentru branduri ca Telekom, Petrom,
Danone, Edenred, Baneasa Developments, Regina Maria, Mitsubishi.

In Romania, grupul
financiar olandez NN integreaza servicii de asigurari de viata,
pensii private si management al investitiilor. Prezenta pe piata din
Romania din 1997, NN este prima companie internationala de asigurari
de viata care a intrat pe piata locala. NN Romania detine pozitiile
de lider pe pietele locale de asigurari de viata si pensii private.