Parteneriatul cu eMag si relocarea showroom-ului in Piata Presei au crescut cu 80% vanzarile Miele

27 Apr, 11:20 • Redactia DailyBusiness
Producatorul de electrocasnice premium Miele a inregistrat o crestere de 82% a vanzarilor pe piata din Romania in primul trimestru din 2015 (intervalul ianuarie - martie), comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta este cea mai mare crestere trimestriala a vanzarilor inregistrata de companie in Romania.
Parteneriatul cu eMag si relocarea showroom-ului in Piata Presei au crescut cu 80% vanzarile Miele

In 2014, Miele a
realizat o cifra de afaceri anuala de aproximativ 10 milioane de lei
pe piata locala.

„Piata de
electrocasnice premium din Romania este in crestere, oferindu-ne
astfel contexul potrivit pentru a implementa fara abateri strategia
Miele stabilita pentru Romania”, declara Loredana
Butnaru (foto), director vanzari Miele Romania.

„Ne asteptam ca evolutia vanzarilor
de produse electrocanice premium Miele sa se mentina pe tot parcursul
acestui an si suntem siguri ca schimbarea strategiei pentru Romania
in anul 2014 ne va asigura o crestere sustinuta pentru urmatorii 5
ani.”

Cresterea vanzarilor
Miele in intervalul ianuarie – martie 2015 a fost sustinuta de
strategia implementata incepand cu anul 2014: o noua reprezentare a
brandului, prin relocarea showroom-ului din Otopeni in Piata Presei,
Bucuresti; incheierea de noi parteneriate si extinderea retelei de
distributie.

La inceputul anului, Miele a lansat in
Romania si showroom-ul online de electrocasnice premium pe platforma
eMag Marketplace, care listeaza intreaga gama de
produse disponibile in showroom-ul offline din Bucuresti, precum si
la partenerii din tara. Acest parteneriat este un proiect singular in
Romania si va genera pana la 5% din totalul vanzarilor realizate de
Miele pe piata locala, in 2015.

In prezent, Miele Romania are o retea
de 30 parteneri si 55 de magazine si va continua sa realizeze
parteneriate noi, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei,
care vizeaza mai ales prezenta in magazine offline.

Fondata in 1899,
compania Miele a fost de la bun inceput o afacere de familie,
apartinand familiilor Miele si Zinkann – aflate astazi la a patra
generatie. Miele a devenit cel mai mare producator
independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 17.660
de angajati, prezent in 47 de tari prin subsidiarele proprii de
vanzari si in 50 de tari prin intermediul distribuitorilor si
importatorilor. In anul financiar 2013/2014 a obtinut vanzari in
valoare totala de 3,22 de miliarde de euro.

Gama de produse Miele include:
aspiratoare, echipamente de intretinere a rufelor; masini de spalat
vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu
aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice,
racitoare de vinuri.

In plus, gama Miele Professional (divizia de
echipamente comerciale) ofera sisteme de intretinere a rufelor si
masini de spalat vase pentru uz profesional, dar si aparatura pentru
sterilizarea instrumentelor medicale si de laborator. In 2007, Miele
Appliances SRL si-a deschis portile si in Romania, una dintre
principalele tari din Europa de Sud-Est.