- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Reinventarea Gerovital a urcat afacerile Farmec Cluj-Napoca cu 10% in primul semestru

27 Jul, 12:09 • Redactia DailyBusiness
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat prima jumatate a anului cu o crestere de 10% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul dezvoltarii constante de produse si in special datorita reinventarii Gerovital.
Reinventarea Gerovital a urcat afacerile Farmec Cluj-Napoca cu 10% in primul semestru

Compania si-a mentinut ritmul de crestere stabilit la finele primului trimestru. Astfel, vanzarile Farmec la sase luni au ajuns la 46,7 milioane lei.

„Am incheiat primele sase luni pe plus, principala noastra resursa de crestere fiind dezvoltarea constanta de produse, fie pentru a completa gamele existente, fie pentru a crea altele noi”, a declarat Mircea Turdean, director general al companiei.

Conform rezultatelor Nielsen, raportate pentru intervalul martie-aprilie 2010, cota de piata cantitativa in segmentul produselor de ingrijire a fetei a crescut la 25,3%, fata de 23% la inceputul anului, in timp ce cota valorica, pe acelasi segment, a crescut cu doua puncte procentuale, la 18,8%, in perioada martie-aprilie 2010.

Cresterea a fost sustinuta de reinventarea brandului Gerovital odata cu lansarea gamei Gerovital H3 Evolution dar si de vanzarile produselor AslaVital.

In primele 4 luni ale anului 2010, brandul Gerovital si-a consolidat pozitia de lider de piata pe segmentul cremelor de fata, detinand o cota cantitativa de 13,8%, in timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se mentine pe prima pozitie, cu o cota cantitativa de 15,5 %.

In categoria produselor body care, Farmec este lider de piata pe segmentul cremelor de maini, cu o cota cantitativa de 18,9%. Compania si-a consolidat, de asemenea, pozitia de lider pe segmentele de produse depilatoare, produse pentru bucatarie si anti-calcar.

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator 100% romanesc de cosmetice, detine marci precum Gerovital, AslaVital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.

Produsele Farmec sunt prezente in tari de pe toate continentele lumii, cum ar fi Japonia, Iran, Spania, Italia, Franta, Portugalia, Grecia, Cipru, Olanda, Germania, Ungaria, Slovacia, Ucraina, Republica Moldova, Cehia, Bulgaria, Irlanda, Danemarca, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, China, Coreea de Sud, Hong Kong, SUA si Australia.