Selgros a investit 6 mil. euro pentru a aduce conceptul de „piata” in doua magazine din Bucuresti

03 Sep, 11:28 • Redactia DailyBusiness
Selgros Cash&Carry Romania relanseaza magazinele din Baneasa si Berceni cu un nou concept, incepand de miercuri.
Selgros a investit 6 mil. euro pentru a aduce conceptul de piata in doua magazine din Bucuresti

Investitia totala de 6 milioane de euro a presupus trecerea de
la modelul de culoare paralele, la modelul de „mini-piete” in interiorul
magazinului, transformarea functionala a zonelor principale, imbunatatirea
sortimentatiei si un nou design. Conceptul, dezvoltat ca proiect pilot la Iasi in
2013, urmareste sa adapteze magazinele Selgros la schimbarile din piata si la nevoile
clientilor.
 
 

Centrul magazinului gazduieste
raioanele de peste (viu, proaspat si afumat), carne, lactate, fructe si legume,
intr-un spatiu mai generos. Noile „piete” de peste si fructe si legume
beneficiaza acum de suprafete mai mari, cu 40% si respectiv 25%, fata de varianta
precedenta de structurare.
 

„Ne propunem sa renuntam la modelul clasic al industriei si
sa readucem clientilor familiaritatea. Este un proces de umanizare a retailului
pe care ne dorim sa il replicam in toate unitatile pe care le detinem in Romania”,
a declarat Alexandru Vlad, director executiv Selgros Cash&Carry Romania.
 
 

Cele doua unitati integreaza si o zona noua, dedicata delicateselor
si vinurilor selectate. La iesirea din magazin, clientii vor regasi un restaurant
de tip fast food, operat acum in regim propriu, cu produse din rotiseria
proprie, sandvisuri si salate.
 

Remodelarea celor doua unitati Selgros a fost finalizata intr-o
perioada de 4 luni, ambele magazine avand program normal de functionare pentru
clienti pe durata lucrarilor. Conceptul va fi preluat si implementat si in alte
magazine Selgros din tara, intr-un ritm care va fi comunicat ulterior.
 

Selgros Cash&Carry Romania si-a inceput activitatea in 2001, iar in prezent
detine 19 magazine in Bucuresti, Brasov, Iasi, Targu Mures, Oradea, Cluj, Ploiesti,
Timisoara, Craiova, Bacau, Galati, Braila, Arad, Suceava si Constanta.

Compania
este parte a Transgourmet Holding AG, a doua retea cash&carry si comert
en-gros din Europa, cu operatiuni in Elvetia, Franta, Germania, Polonia, Romania
si Rusia. Aceasta include marcile Prodega/Growa/Howeg, Selgros Cash&Carry,
Transgourmet Germania si Transgourmet Franta. In 2013, grupul inregistra 22.300
de angajati in Europa si venituri de circa 6,8 mld. euro.