- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Stefan Stavrositu este noul Director National de Vanzari al Groupama Asigurari

07 Aug, 16:13 • Redactia DailyBusiness
Groupama Asigurări, unul dintre cei mai importanți actori ai pieței locale de asigurări, anunță numirea lui Ștefan Stavrositu în poziția de Director Național de Vânzări. Din această poziție, Ștefan va dezvolta și coordona activitatea de vânzări prin rețea proprie, brokeri, leasing și parteneriate strategice.
Stefan Stavrositu este noul Director National de Vanzari al Groupama Asigurari


„Numirea lui Ștefan vine în completarea unei
expertize și viziuni deja puternice pe zona asigurărilor non-viață. Am
convingerea că dimensiunea sa internațională, alături de experiența sa  în
zona asigurărilor de viață, va completa echipa noastră de management și 
va contribui la  dezvoltarea asigurărilor de persoane, pentru noi un
obiectiv important. Mai facem deci un pas înspre realizarea obiectivului de a
deveni asigurătorul preferat al românilor, oferind continuitate prin produse și
servicii adaptate  nevoilor reale ale clienților și partenerilor noștri.”,

a
declarat François Coste, CEO Groupama Asigurări.

„Groupama Asigurări este una dintre cele mai
importante și dinamice companii de asigurări prezente pe piața locală, lucru
vital pentru un jucător care activează într-o industrie atât de mult conectată
la nevoile clienților și partenerilor. Mă bucur să mă alătur echipei Groupama
Asigurări și cred că printr-un efort susținut vom reuși să ne atingem cele mai
importante obiective strategice.”,
a declarat Ștefan Stavrositu,
Director Național Vânzări, Groupama Asigurări.

În calitate de Director Național Vânzări și
membru al Comitetului Executiv, Ștefan va contribui la dezvoltarea și
implementarea strategiei de vânzări, precum și la realizarea obiectivelor specifice. 

Misiunea lui va fi și de a contribui la dezvoltarea continuă a strategiei
companiei și la implementarea acesteia, în vederea consolidării poziției
Groupama Asigurări în piața din România.
Ștefan, cu o experiență de 20 de ani în asigurări,
este licențiat în International Business & Economics la Academia de
Studii Economice din București.

De asemenea, este certificat în Sales &
Marketing Management în cadrul The Institute of Sales & Marketing
Management (ISMM) și în Business Management la CODECS.
Stefan va prelua această poziție de la Julien
Ramillion, care, după patru ani în cadrul Groupama România, se va îndrepta
către o altă poziție la nivelul grupului Groupama.