Finante-Banci

Volksbank Romania lanseaza 10 centre de business si vrea sa-si dubleze cota de piata pe zona corporate

10 Sep, 13:44 • Redactia DailyBusiness
Volksbank Romania vizeaza consolidarea segmentului corporate, urmarind sa-si dubleze cota de piata pana in 2018, la 3%, prin deschiderea a 10 centre de business in tara.
Volksbank Romania lanseaza 10 centre de business si vrea sa-si dubleze cota de piata pe zona corporate

Volksbank va avea centre de business
corporate in Cluj, Timisoara, Oradea, Sibiu, Brasov, Ploiesti,
Constanta, Iasi si doua in Bucuresti.
Primul centru va fi inaugurat in luna
septembrie, in Cluj, unde clientii vor beneficia de consultanta de
specialitate si servicii dedicate. 

Lansarea celor 10 centre de business
din tara se va face in cadrul unor conferinte regionale cu tema „Romania pe profit”, unde reprezentantii Volksbank alaturi de
oamenii de afaceri locali vor incerca sa gaseasca solutii pentru
sustinerea companiilor romanesti.

„Noul Resort de Business dedicat
persoanelor juridice urmareste sa identifice
solutiile financiare cele mai potrivite pentru contextul
macroeconomic actual. Prin dezvoltarea centrelor regionale, ne dorim
sa crestem gradul de accesibilitate al firmelor la produse specifice,
sa sprijinim dezvoltarea antreprenorilor si capitalului romanesc, dar
si consolidarea relatiei de afaceri cu companiile ce apartin unor
grupuri de investitori straini”, a declarat Bogdan Neacsu, noul vicepresedinte Volksbank al segmenului Clienti Corporate si IMM.

Volksbank vizeaza pentru acest an o
crestere cu 20% a business-ului corporate si urmareste sa devina „Home bank”pentru o cincime din clienti.

Banca avea la finalul anului trecut cu
12% mai multi clienti corporate fata de 2012, gestionand imprumuturi
de aproximativ 507 milioane de euro in decembrie 2013, reprezentand
20% din portofoliu.

„Sectorul corporate si IMM incepe sa
se trezeasca din criza si este foarte important sa facilitam accesul
la finantare, care sa le permita firmelor sa continue sa creasca.
Anul 2014 are premise sa fie anul relansarii creditarii pe acest
segment, avand in vedere scaderea succesiva a dobanzilor, pana la
minime istorice”, a mai spus Neacsu.

Pentru acest an, Volksbank a alocat
fonduri de aproximativ 150 milioane de euro pentru finantarea
companiilor, in special IMM-uri, iar pana in anul 2018, banca a
bugetat active de 940 milioane de euro pentru acest segment.

Fondata in anul 2000, Volksbank Romania
este o institutie financiara cu origini austriece, care deserveste
peste 190.000 de clienti, fiind una dintre cele mai importante 10
banci de pepiata locala, cu active de 3,1 miliarde euro (decembrie,
2013).

Banca are 135 de sucursale, acoperind
cele mai importante arii ale tarii.