Vrei sa deschizi o afacere cu termopane? Vezi cat costa franciza Barrier

10 Nov, 17:05 • Redactia DailyBusiness
Producatorul de tamplarie termoizolanta din PVC Barrier initiaza un nou model de business pe piata pe care activeaza si introduce un sistem de franciza.
Vrei sa deschizi o afacere cu termopane? Vezi cat costa franciza Barrier

Taxa pentru franciza Barrier este de
5.000 euro si asigura drepturile de exploatare ale brandului,
produselor si sistemelor de lucru Barrier.
De asemenea, pentru
ca fiecare unitate francizata sa fie operationala, Barrier investeste
30.000 de euro/ magazin, costul incluzand: mobilier, kit shop fiting,
set complet de mostre, program de proiectare si ofertare,
signalistica interioara si exterioara, cursuri pentru intregul
personal implicat in operarea francizei, prin intermediul „Academiei
Barrier”.

Pe langa taxa de franciza care se va
plati o singura data, la semnarea contractului, fiecare francizat va
mai avea nevoie de o investitie de aproximativ 5.000 de euro/
magazin, costul incluzand contravaloarea lucrarilor civile
interioare, chiria spatiului si utilitatile pentru primele 2-6 luni
de lucru.

Investitia
francizatilor poate fi amortizata in termen de maximum 6 luni pentru
cei care activeaza deja in domeniul tamplariei PVC si de 1 an pentru
cei care nu lucreaza in acest moment in domeniu, in cazul acestora
fiind necesara si investitia in scule profesionale de montaj, precum
si achizitionarea unei masini speciale pentru transportul produselor.

„Pentru
anul viitor vizam o retea de 100 de francize la nivel national, cu
accent pe Bucuresti, Moldova si Ardeal ca zone cu cel mai mare
potential de dezvoltare pe termen scurt si mediu”, declara Adrian
Garmacea, director general al companiei producatoare Barrier.

Printre beneficiile
pe care le ofera o afacere proprie in sistem franciza se
numara: o retea in continua expansiune, cu un numar de peste 200 de
parteneri activi, showroom-uri amplasate strategic si elemente de
identitate vizuala cu un design unic, usor de memorat.

De asemenea,
aderarea la o retea de franciza permite unui francizat sa
beneficieze de rezultatele unei campanii publicitare organizata in
intreaga retea. Un alt avantaj este reprezentat de faptul ca
investitia se recupereaza rapid, neexistand redevente sau taxe
ascunse.

Citeste si: Cele mai importante criterii de achizitie pe piata tamplariei PVC