Wrigley nu renunta la brandul Orbit in Romania

22 Dec, 20:39 • Redactia DailyBusiness
Wrigley Romania reactioneaza dupa ce presa locala a transmis informatiile din presa internationala potrivit carora brandul gumei de mestecat Orbit va fi incorporat in brandul Extra.
Wrigley nu renunta la brandul Orbit in Romania

„2014 a fost un an de un succes incredibil pentru
Extra. Aducerea Orbit sub umbrela Extra si imbunatatirea ofertei vor favoriza
continuarea cresterii”, a declarat directorul de marketing al produselor
Wrigley pentru ingrijire orala, Sue Cobbledick, potrivit portalului
talkingretail.com, care a fost citat de Mediafax. 

Presa internationala a mai scris ca in 2015, brandul Extra va beneficia de
o investitie in valoare de 15 milioane de lire sterline pentru marketing si un
nou look si ca noile Extra Peppermint si Spearmint vor fi inscriptionate cu
mesajul „Noul nume al Orbit”. 

Masura coincide cu lansarea a doua noi arome in cadrul gamei Extra, Strawberry
si Bubblegum, care vor avea rolul sa atraga cumparatori mai tineri pentru
aceasta categorie si sa profite de interesul in crestere al consumatorilor
pentru produsele de ingrijire orala si cu arome de fructe.
 

„Marca Orbit va fi redenumita in Extra doar in Marea
Britanie si in Irlanda, iar masura nu va impacta piata din Romania. Aici, Orbit
continua sa fie cel mai important si mai apreciat brand din portofoliul Wrigley”,
au precizat oficialii Wrigley Romania.