Wrigley renunta la brandul gumei Orbit

19 Dec, 11:49 • Redactia DailyBusiness
Wrigley renunta din luna ianuarie a anului viitor la brandul gumei de mestecat Orbit, care va fi incorporat in brandul Extra, compania urmand sa lanseze si doua noi arome
Wrigley renunta la brandul gumei Orbit

„2014 a fost un an de un
succes incredibil pentru Extra. Aducerea Orbit sub umbrela Extra si
imbunatatirea ofertei vor favoriza continuarea cresterii”, a
declarat directorul de marketing al produselor Wrigley pentru
ingrijire orala, Sue Cobbledick, potrivit portalului talkingretail.com, citat de Mediafax

In 2015, brandul Extra va
beneficia de o investitie in valoare de 15 milioane de lire sterline
pentru marketing si un nou look. Astfel, noile Extra Peppermint si
Spearmint vor fi inscriptionate cu mesajul „Noul nume al Orbit”.

Masura coincide cu lansarea a doua noi
arome in cadrul gamei Extra, Strawberry si Bubblegum, care vor avea
rolul sa atraga cumparatori mai tineri pentru aceasta categorie si sa
profite de interesul in crestere al consumatorilor pentru produsele
de ingrijire orala si cu arome de fructe.