Internet/New Media

Brandul european cu o valoare de peste 33 miliarde euro, care a depasit LinkedIn, Adobe sau Intel

04 Jun, 14:15 • Redactia DailyBusiness
SAP SE (NYSE: SAP), jucator mondial pe piata de solutii software de business si tehnologie, s-a clasat pe primul loc in topul celor mai valoroase 10 brand-uri din Europa continentala, respectiv pe locul 24 in topul celor mai valoroase 100 de brand-uri globale in 2015, realizat de agentia de cercetare Millward Brown.
Brandul european cu o valoare de peste 33 miliarde euro, care a depasit LinkedIn, Adobe sau Intel

SAP a inregistrat o crestere cu aproape 300% a valorii de brand in perioada 2006 – 2015, plasandu-se astfel in topul companiilor cu cele mai mari cresteri in ultimii 10 ani, potrivit clasamentului BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.

SAP ocupa cea mai mare pozitie dintre brandurile cu sediul in Europa continentala (inaintea Deutsche Telecom, BMW si Louis Vuitton), valoarea brand-ului crescand cu 5% fata de anul trecut si ajungand la 33,9 miliarde de euro. In topul celor mai valoroase 100 de brand-uri globale, SAP ocupa pozitia 24, aflandu-se inaintea unor nume precum American Express, Oracle sau Twitter.

In ceea ce priveste categoria „Tehnologie”, SAP se situeaza pe locul 8 intre primele 20 de companii la nivel mondial, depasind brand-uri precum LinkedIn, Adobe si Intel. In comparatie, Oracle s-a clasat anul acesta pe locul 10, cu o valoare a brand-ului de 19,2 miliarde de dolari si o crestere de 4% fata de anul anterior.

In cadrul raportului BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands sunt recunoscute si progresele SAP in ceea ce priveste tranzitia catre cloud, dar si performantele inregistrate de suita SAP S/4HANA, lansata anul acesta.

Ca lider de piata pe segmentul solutiilor software pentru afaceri, SAP (NYSE: SAP) ajuta companiile de orice dimensiune si din orice tip de industrie sa-si gestioneze afacerile mai bine. Aplicatiile si serviciile SAP ajuta peste 291.000 de clienti sa gestioneze profitabil operatiunile si resursele.

Citeste aici mai multe detalii despre clasamentul celor mai valoroase 100 branduri la nivel global.