Internet/New Media

Cand va fi Black Friday la Emag toamna aceasta?

30 Sep, 14:45 • Redactia DailyBusiness
Retailerul online Emag a inregistrat, pe parcursul celor 3 zile din campania „Revolutia Preturilor" vanzari in valoare totala de 39 de milioane de lei, in crestere cu 30% fata de prima editie a acestei campanii, lansate in luna iunie.
Cand va fi Black Friday la Emag toamna aceasta?

„Am creat Revolutia Preturilor ca un
eveniment exclusiv Emag, si in numai doua editii am reusit sa-l
inscriem in calendarul de shopping al romanilor. Rezultatele
inregistrate pana acum demonstreaza faptul ca evenimentul nostru este
primit cu interes, urmarit cu atentie si valorificat imediat de catre
clienti. Ne dorim ca, in timp, sa urmeze traiectoria pe care am
inscris si evenimentul Black Friday, eveniment pe care il vom
organiza in acest an in data de 21 noiembrie”, declara Violeta
Luca, vicepresedinte si director executiv Emag.

In Revolutia Preturilor, traficul a
fost dublu fata de o perioada normala din saptamana, si peste 300.000
de romani au intrat cel putin o data pe site in fiecare zi.

„Valoarea medie a comenzii, dar si
rata de conversie s-au situat peste valorile unor zile normale pentru
toate cele trei zile. Comunicarea directa, ofertele „fara
stelute” si logistica scalabila au fost principalele ingrediente
ale unei campanii care a impulsionat peste asteptari comenzile
inregistrate de Emag in Revolutia Preturilor”, spune Violeta
Luca.

Numarul mare de produse din oferta
speciala, in categorii diversificate, a generat vanzari peste
asteptari pentru categorii precum Jucarii, Copii&Bebe, Auto,
Carti si Casa, Gradina&Petshop. Pe parcursul celor trei zile au
fost vandute peste 7.000 pachete de scutece pentru copii, 11.100 de
carti si aproximativ 15 tone de mancare pentru animalele de companie.

Cresterea traficului fata de o perioada
obisnuita a fost sustinuta si de zona de mobile, care a generat
aproximativ 30% din trafic.

Retailerul online Emag este unul dintre
creatorii pietei de comert online din Romania. In ultimii 13 ani, retailerul s-a plasat in pozitia de lider constant al pietei.

Citeste si: Startul marilor reduceri a fost „furat”. Ce retaileri lanseaza Black Friday cu o saptamana mai devreme