Internet/New Media

Nokia si BlackBerry se bat pe clientii corporate

27 Feb, 11:13 • Redactia DailyBusiness
Fostul lider al pietei telefoanelor mobile Nokia si-a schimbat prioritatile, nereusind sa ajunga din urma Samsung si Apple pe piata smartphone-urilor, si "a pus tunurile" pe un alt producator aflat in dificultate, compania canadiana BlackBerry
Nokia si BlackBerry se bat pe clientii corporate

Grupul finlandez Nokia pariaza ca
parteneriatul cu Microsoft, cel mai mare producator de software si
operator de servicii destinate companiilor, va ajuta smartphone-urile
echipate cu Windows Phone sa acapareze piata corporate, care prefera
in mod traditional terminalele BlackBerry.

Smartphone-urile
Nokia Lumia, inclusiv cele doua noi modele prezentate in aceste zile
la Mobile World Congress, Barcelona, sunt echipate de producator cu
Microsoft Excel, Word si PowerPoint, cele mai populare platforme
software din categoria lor.

„Pe o scara de la 1 la 10,
importanta castigarii pietei corporate primeste destul de clar nota
11”, comenteaza Ramon Llamas, analist la compania de cercetare
IDC, din Boston, citat de Mediafax.

Compania finlandeza a
vandut in ultimele trei luni ale anului trecut 4,4 milioane de
smartphone-uri Lumia, cu Windows Phone, in timp ce volumul vanzarilor
BlackBerry a totalizat 7,4 miliane de unitati.