Lifestyle

Antreprenorii si corporatistii, singurii consumatori de sushi in Romania

30 Mar, 15:04 • Redactia DailyBusiness
Preferintele culinare ale romanilor sunt destul de asemanatoare, in general, cu cele ale vecinilor din Ungaria si Bulgaria, cu pizza si noodles chinezesti in top. Exista insa doua bucatarii pe cat de iubite de vecini, pe atat de evitate in Romania: sushi si preparatele raw-vegane, potrivit Foodpanda, platforma de comenzi de mancare prezenta in toate cele trei tari.
Antreprenorii si corporatistii, singurii consumatori de sushi in Romania

Datele Foodpanda.ro arata ca preparatele de nisa, precum cele raw-vegane (alimente nepreparate termic) sau sushi, vedeta bucatariei japoneze, sunt printre cele mai putin comandate de gurmanzii romani, unul din motive fiind, pe langa gustul neobisnuit, si pretul ridicat prin comparatie cu altele. In cazul Foodpanda, comanda medie pentru sushi se ridica la 150 lei, respectiv 50 lei pentru preparatele neprocesate termic. 

La polul opus, in Bulgaria si Ungaria, sushi-ul este cel mai comandat preparat prin intermediul platformei Foodpanda. 

„In Romania, sushi-ul este comandat, preponderent, in Bucuresti, in special in zona de centru si nord. Zonele de livrare arata foarte clar ca este un preparat popular in special in randul clientilor cu un nivel de trai ridicat, majoritatea antreprenori sau angajati ai corporatiilor”, explica Radu Balaceanu, country manager Foodpanda Romania.

In afara acestei diferente clare de gusturi intre romani si vecinii nostri cei mai apropiati, Radu Balaceanu afirma ca bulgarii si ungurii au preferinte culinare asemanatoare cu ale noastre, fiind mari amatori de pizza, mancare chinezeasca si traditionala. 

Foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 400 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati si Sibiu, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.