Lifestyle

Cum a schimbat un show de la Pro TV destinul unui restaurant de pe Decebal (Foto)

11 Mar, 14:06 • Redactia DailyBusiness
Emisiunea Vine CHEFul! a debutat luni seara la Pro TV! Vezi cum a schimbat acest show destinul unui restaurant de pe bulevardul Decebal din Capitala.
Cum a schimbat un show de la Pro TV destinul unui restaurant de pe Decebal (Foto)

In intervalul de
difuzare 21:21 – 22.26, aproape 1.5 milioane de romani au urmarit
aceasta emisiune, iar in minutul de maxima audienta, de la 21:42
efortul echipei Vine CHEFul! a fost urmarit de peste 1.9 milioane de
telespectatori. 

Prima editie a celui mai nou show Pro TV a inregistrat pe publicul comercial, cu varste
cuprinse intre 18 si 49 de ani, 9.6 puncte de rating si 20.5% share.
Urmatorul post clasat a obtinut 6.6 puncte de rating si 14% share pe aceasta categorie.

[img=6161]Befor  intrare[/img]

Trattoria Antico Dolo
este un restaurant situat pe unul dintre cele mai cunoscute bulevarde
din Bucuresti: Decebal. 

Cu o clientela mica formata in cei 8 ani de
la lansarea restaurantului, in momentul in care a contactat echipa
emisiunii Proprietara restaurantului se afla la limita dintre faliment si supravietuire.
Foarte putini clienti noi ii calcau pragul. 

[img=6163][/img]

Cauza principala:
competitia, tot mai multe cafenele si restaurante aparand in ultimii
ani in zona. Lipsa terasei, demolata de autoritatile locale anul
trecut, reprezinta un alt aspect care dauna afacerii. Datoriile
acumulate in ultimii ani nu i-au permis acesteia sa investeasca in
revigorarea aspectului restaurantului.

Personalul
restaurantului, format dintr-o ospatarita, un ajutor de bucatar si un
bucatar considera ca proprietara ar trebui sa-si schimbe atitudinea fata de
angajati. Cu cateva saptamani inainte de venirea echipei Vine
CHEFul!, bucatarul si un ospatar au plecat subit, fara niciun motiv
intemeiat. Extrem de dezamagita de acest lucru, proprietara a continuat sa
lupte pentru a sustine singura sursa de venit a familiei:
restaurantul. 

[img=6162]Befor parter[/img]


Chef Victor Melian i-a impartasit acesteia din experienta de peste 30 de ani in domeniu
hospitality business. Primul aspect pe care l-a modificat a fost
meniul. Vechiul meniu era prea stufos, cu preparate avand preturi
piperate, cu produse greu de preparat si cu feluri de mancare care nu
respectau specificul restaurantului. Rezultatul a fost un meniu simplificat, care includea doar preparate italienesti simplu de preparat.

Un alt aspect vital al
unui restaurant este aprovizionarea cu produse proaspete si de
calitate. Victor Melian a convins-o pe proprietara sa-l insoteasca la un complex
agro-alimentar unde au cautat impreuna cele mai bune produse pentru a
pregati feluri de mancare proaspete. Dupa aprovizionare, Chef Victor
Melian si-a demonstrat maiestria in bucatarie. 

I
n cea de a treia
zi, echipa de amenajari interioare a intervenit pentru a imbunatati
aspectul restaurantului. De la mobilier, tablouri, mocheta sau
parchet, pana la schimbarea completa a celor doua firme luminoase din
exteriorul locatiei, echipa a muncit incontinuu pentru a da o noua
sansa restaurantului.

[img=6164]After parter[/img]

In tot acest timp, Victor Melian si proprietara restaurantului au pregatit
preparate pentru a le distribui in cladirile de birouri din zona, cu
scopul de a atrage noi clienti.

Saptamana viitoare,
Chef Victor Melian va schimba destinul unui afaceri de familie. Doi
oameni muncitori care au lucrat o buna perioada de timp in
strainatate, s-au intors in Romania cu gandul de a-si deschide un
restaurant de familie pentru a-si putea creste cei doi copii. Din
pacate, soarta nu le-a zambit, restaurantul fiind intr-o situatie
extrem de delicata.