Lifestyle

Cum arata libraria Bookcity din mallul Coresi (Foto)

20 Apr, 15:20 • Redactia DailyBusiness
Agentia Hippos a dezvoltat pentru noua librarie Bookcity, situata in centrul comercial Coresi din Brasov, conceptul "Oras al cartilor," menit sa ofere clientilor senzatia ca fac cumparaturi pe strazile unui centru urban.
Cum arata libraria Bookcity din mallul Coresi (Foto)

Conceptul „Oras al cartilor” a fost declinat de Hippos atat in design, cat si in creatia tuturor materialelor de promovare instore – de la semne de carte pana la ambalajele de cadouri.

Suprafata totala a noii librarii este de 190 metri patrati, iar principalele categorii de produse se adreseaza cititului, dezvoltarii personale, oferirii de cadouri, precum si divertismentului pentru intreaga familie.

Spatiul include mai multe elemente cheie, precum Skyline Shelving System – un sistem de rafturi care permite vizualizarea produselor din orice unghi si care, la nivel estetic, preia silueta cladirilor urbane. 

De asemenea, un punct de atractie important in cadrul Bookcity este The Play Amphitheatre – inspirat din structura amfiteatrelor antice, acest spatiu a fost creat atat pentru copii (aici pot testa jocuri si pot asculta povesti), cat si pentru evenimente precum lansari de carte sau evenimente culturale.

In acest amfiteatru au fost montati copaci-spirala luminosi, iar deasupra rafturilor cu carti sunt pozitionate lampadarele cubice, care vin in completarea acestora, accentuandu-le forma. Un alt element cheie al librariei este The Literary Chandelier, un candelabru format din numele celor mai importante curente literare.

„Designul Bookcity reprezinta o intersectie intre estetica antiminimalista si constructivism, cu o mare doza de ironie disco. Acest mix a aparut ca reactie naturala de respingere a tendintei autohtone de uniformizare prin folosirea excesiva a minimalismului scandinav sau a industrialului,” a declarat Martin Balint, Visual Artist & Creative Partner, Hippos.

Practic, Bookcity este un concept de librarie destinat in principal pasionatilor de smart entertainment – clientii care isi doresc sa achizitioneze carti dintr-un spatiu diferit si sa aiba parte de o experienta noua. 

„Provocarea echipei Hippos a fost dezvoltarea unui design original, care il va determina pe client sa revina. Astfel, ne-am propus impreuna sa punem in centru experienta din librarie – de la intrare, la modul in care clientul este tratat de catre personal, pana la felul in care interactioneaza cu produsele pe care si le doreste. Tocmai de aceea, Hippos a conceput un itinerariu in interiorul unui oras cu multiple spatii intime, lumini difuze si forme care starnesc dorinta de a descoperi, de a petrece un pic din timpul acordat cumparaturilor intr-un spatiu care te relaxeaza, te deconecteaza de ritmul orasului real,” a declarat Andreea Morariu, manager Bookcity.

In portofoliul Hippos se regasesc si alte proiecte de design similare, precum TimeSquare by Cellini – concept store-ul din Promenada Mall sau Monroe- Make-up and hairstyle studio.

Hippos este o agentie de advertising full service, cu focus pe design. Agentia este impartita in 4 divizii: Advertising, Digital, Multidisciplinary Design si Innovation Research. Echipa este formata din Martin Balint – Visual Artist & Creative Partner,  Emanuel Clonda – project management, Andreea Gurban – research, art direction si 3D modelling, Stefan Vlad – consultanta de arhitectura.

Citeste si Cum arata mall-ul Coresi din Brasov, primul pas in regenerarea cartierului Tractorul (Galerie Foto)