Lifestyle

Foodpanda, la un an de la intrarea in Romania: Vrem sa devenim un E-bay al comenzilor de mancare

26 Sep, 10:45 • Redactia DailyBusiness
Oficialii Foodpanda, platforma online de comenzi de mancare care a intrat in urma cu un an in Romania, spun ca obiectivul lor este ca site-ul sa devina un "E-bay" al comenzilor de mancare.
Foodpanda, la un an de la intrarea in Romania: Vrem sa devenim un E-bay al comenzilor de mancare

Foodpanda a ajuns la peste 250 de restaurante listate pe platforma in septembrie 2014, de cinci ori mai multe fata de perioada similara a anului trecut, cand s-a lansat pe piata locala.

Compania are in plan, pentru finalul anului, extinderea in toate orasele cheie din Romania. In mai putin de un an, compania s-a extins in 9 orase importante din tara, in Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara, Constanta, Ploiesti, Oradea, Brasov si Arad.

Tot in mai putin de un an, peste 50% dintre comenzile zilnice inregistrate de foodpanda in Romania sunt realizate de pe aplicatia mobila, disponibila gratuit in Appstore, Google Play si Windows Store, aceasta fiind cea mai mare rata de comenzi mobile a foodpanda din Europa Centrala si de Est.

„Romania este o tara importanta pentru noi, partenerii pe care i-am atras au fost deschisi si fascinati de toate avantajele de marketing si de vanzari de care pot beneficia din partea unui partener puternic, cu know-how relevant pe zona de online si mobile. Mai mult, consumatorii romani sunt foarte activi si familiarizati cu aplicatiile mobile. Romania se numara printre tarile cu cele mai multe comenzi foodpanda plasate de pe aplicatia pentru mobil, peste jumatate din comenzile totale fiind facute via smartphone”, declara Ralf Wenzel (foto), co-fondator si CEO global Foodpanda.

Potrivit acestuia, compania va continua sa investeasca in extinderea platformei in Romania si in atragerea de noi restaurante, tintind cele mai populare si apreciate branduri in randul consumatorilor.

„Obiectivul nostru principal in Romania, ca in oricare alta tara in care suntem prezenti, este sa devenim realmente un ‘E-bay’ al comenzilor de mancare, iar pentru a atinge aceasta tinta ne propunem sa incheiem parteneriate cu toate restaurantele apreciate de consumatorii romani pana la finalul lui 2015, si sa atragem o cota de piata chiar si mai ridicata”, declara si Radu Balaceanu, country manager Foodpanda Romania.

Din momentul lansarii pe plan global, in 2012, Foodpanda/Hellofood a obtinut finantari in valoare de peste 100 milioane de dolari. Recent, platforma globala de comenzi de mancare a achizitionat concurentul Delivery Club, devenind lider pe piata ruseasca de comenzi de mancare.

Foodpanda, impreuna cu brand-urile afiliate Hellofood si Delivery Club, este activ in peste 45 de tari de pe patru continente.

Printre concurentii de pe piata locala se numara Oliviera.