Lifestyle

Foodpanda vrea sa incheie contracte cu 70 de restaurante la inceputul anului viitor

19 Dec, 16:29 • Redactia DailyBusiness
Oficialii platformei de livrare de mancare Foodpanda.ro poarta discutii deschise cu 70 de restaurante, atat din Bucuresti, cat si din Cluj-Napoca, cu care spera sa incheie contracte la inceputul anului 2014.
Foodpanda vrea sa incheie contracte cu 70 de restaurante la inceputul anului viitor

Foodpanda.ro incheie anul colaborand cu
peste 120 de restaurante din Bucuresti, aproape de trei ori mai multe
decat in momentul lansarii din luna septembrie. De asemenea, numarul
mediu de comenzi inregistrate zilnic prin intermediul site-ului sau
al aplicatiei este de patru ori mai mare in noiembrie fata de luna
anterioara. 

Daca la momentul lansarii din luna
septembrie, Foodpanda semnase contracte de colaborare cu aproximativ
50 de restaurante din Bucuresti, in prezent serviciul de food
delivery include ofertele a peste 120 de restaurante si se pregateste
de lansarea oficiala in Cluj-Napoca, unde deja a semnat parteneriate
cu cel putin 25 de restaurante.

“Incepand cu luna noiembrie, s-a
putut observa o crestere mai accentuata, atat a numarului de
restaurante, cat si a comenzilor zilnice inregistrate prin
intermediul platformei”, a spus Dan Macarie, country manager
foodpanda.ro.

De la inceputul acestui an, compania
s-a extins in 21 de tari. Pentru anul urmator, Foodpanda Romania isi
propune continuarea cresterii numarului de comenzi si de restaurante
inregistrate in platforma, precum si consolidarea pozitiei de lider
de piata la nivel national in sectorul platformelor de livrare de
mancare. In acest sens, in luna ianuarie va avea loc lansarea
serviciului de food delivery in Cluj-Napoca, iar in urmatoarele patru
luni serviciul va fi lansat si in alte orase mari din Romania.

Platforma colaboreaza, in prezent, cu
mai multe lanturi de fast-food, printre care Presto Pizza, Chopstix,
WuXing, Speed Pizza, Dines, Li-Wu sau Pizza Colosseum, precum si cu
numeroase restaurante din toate zonele capitalei.

Foodpanda, impreuna cu brandul afiliat
Hellofood, este un grup activ in 31 de tari.

Citeste si 
Profilul romanilor care comanda mancare online: Ce ne diferentiaza fata de vecini
Romanii nu sunt mari amatori de discount-uri cand comanda mancare online