Lifestyle

Foodpanda.ro investeste 200.000 lei intr-o campanie de vouchere

19 Nov, 13:51 • Redactia DailyBusiness
Foodpanda.ro, platforma de livrare de mancare lansata in septembrie in Romania si sustinuta de Rocket Internet, a investit 200.000 lei intr-o campanie de vouchere.
Foodpanda.ro investeste 200.000 lei intr-o campanie de vouchere

Prin intermediul acestor vouchere se
ofera o reducere de 10 lei pentru comenzile de mancare inregistrate
pe site sau in aplicatie.

In cadrul campaniei vor fi distribuite
20.000 de pliante ce vor fi inscriptionate cu un cod ce le ofera
clientilor noi ai platformei foodpanda.ro o reducere de 10 lei pentru
o comanda minima de 50 de lei.

Campania se desfasoara in perioada 18 –
22 noiembrie, iar voucherele pot fi utilizate pana in data de 24
decembrie 2013. Acestea sunt distribuite in apropierea statiilor de
metrou Piata Unirii, Universitate, Piata Victoriei, Aviatorilor,
Pipera, dar si in Centrul Vechi.

Foodpanda.ro isi propune ca, pana la
sfarsitul anului, sa devina lider de piata pe sectorul platformelor
de food delivery, iar pentru inceputul anului 2014 planuieste
extinderea serviciului si in Cluj-Napoca.
Compania colaboreaza, in prezent, cu peste 100 de restaurante din Bucuresti. Totodata, foodpanda.ro va fi disponibila si in alte orase ale tarii.

Foodpanda, impreuna cu brandul afiliat
Hellofood, este activ in 31 de tari – India, Indonezia, Malaezia,
Pakistan, Singapore, Taiwan, Tailanda, Vietnam, Ghana, Coasta de
Fildes, Kenya, Maroc, Senegal, Nigeria, Arabia Saudita, Rusia,
Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria,
Venezuela, Polonia, Ucraina, Romania, Cehia, Iordania, Rwanda si
Slovacia.

Rocket Internet, incubator german de afaceri online, a intrat in septembrie pe piata romaneasca, prin platforma de livrare de mancare foodpanda.ro. A fost fondat in urma cu mai bine de cinci ani, are sediul central la Berlin, si opereaza pe toate cele cinci continente, in peste 50 de tari, avand mai mult de 700 de angajati. Grupul are in portofoliu peste 75 de companii active independente, in care lucreaza peste 20.000 de persoane.

Printre concurentii Foodpanda pe piata locala se afla Oliviera.