Lifestyle

Primul producator roman care deschide magazin exclusiv in galeria Marriott

08 May, 17:45 • Redactia DailyBusiness
Braiconf, producatorul autohton de camasi, anunta extinderea retelei cu un concept store in cadrul galeriilor Grand Avenue ale hotelului J.W. Marriott.
Primul producator roman care deschide magazin exclusiv in galeria Marriott

Gama de produse prezenta in cardul
noului magazin este disponibila doar in showroom-ul din Calea 13
Septembrie, subliniind pozitia companiei pe piata produselor de lux.

Braiconf este primul producator roman care intra cu un magazin
exclusiv in galeria The Grand Avenue, alaturi de brand-uri renumite
la nivel international.

Cel de-al 17-lea
magazin din reteaua Braiconf marcheaza totodata si repozitionarea
unui brand romanesc. Noua identitate vizuala se regaseste in toate
elementele din concept store-ul de pe The Grand Avenue.

Acesta campanie de
repozitionare marcheaza cei 65 de ani pe care producatorul roman ii
aniverseaza pe piata locala.

„Lansarea
magazinului de pe The Grand Avenue demonstreaza faptul ca astazi, la
65 de ani de la infiintarea acestui brand, suntem pregatiti sa ne
extindem pe segmentul de lux atat cu colectii exclusive, cat si cu
concept store-uri. Acestia sunt pilonii pe care ne bazam
expansiunea. Strategia este una extrem de simpla – traditia se
intalneste cu regulile contemporane ale retail-ului de fashion si in
acest mod asiguram continuitatea unui brand romanesc.
Tocmai pentru a raspunde clientilor si nevoilor lor, pe o piata
extrem de competitiva, le oferim clientilor nostri si posibilitatea
de a achizitiona produsele online, pentru ca noi credem in modelul
omni-channel”, a declarat Madalina Dragan, director general Braiconf.

Pentru a veni in
intampinarea nevoilor oaspetilor J.W. Marriott si nu numai, Braiconf
lanseaza serviciul Braiconf Express, prin care clientii au posibilitatea de a beneficia de o camasa
made-to-measure in 24 de ore.

In cadrul concept
store-ului de 55 de metri patrati din galeria The Grand Avenue,
Braiconf a dezvoltat o colectie capsula pentru care au fost utilizate
tehnologii superioare precum Dry & Fly ce
presupun finisarea camasilor non-iron, obtinandu-se astfel o tesatura
fina pentru piele si o intretinere ulterioara usoara a camasii.

Un
alt element utilizat in realizarea colectiei se refera la tesaturile
cu Aloe Vera care nu contin substante chimice si ofera un grad
ridicat de protectie pentru pielea sensibila.

Compania, listata pe
bursa sub simbolul BRCR, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri
de 33,5 milioane de lei, in crestere cu 9%, si un profit net de 2,2
milioane de lei, mai mare cu 17% fata de 2013.

Inca de la inceputul
anului, Braiconf si-a consolidat prezenta pe piata locala prin
deschiderea unui magazin nou in Brasov. Astfel, magazinul din J.W.
Marriott este cel de-al doilea adaugat pe harta Braiconf anul acesta.

Producatorul de camasi Braiconf Braila
(simbol bursier BRCR) este o companie romaneasca listata, a carei
istorie a inceput in urma cu 65 de ani. Producatorul autohton detine
o retea de 17 magazine in Romania in orase precum: Bucuresti, Braila,
Brasov, Bacau, Constanta, Craiova, Cluj, Galati, Pitesti, Ploiesti,
Oradea si Timisoara.  In fabrica de la Braila sunt angajate peste
1000 de persoane, Braiconf fiind cel mai mare angajator autohton in
industria textila.