Lifestyle

Restaurantul Red Angus Steakhouse s-a rebranduit cu 280.000 euro

28 Jun, 16:10 • Redactia DailyBusiness
Restaurantul cu specific american Red Angus Steakhouse a redeschis restaurantul din Centrul Istoric al Bucurestiului, dupa o investitie de 280.000 de euro in rebranding si reamenajarea localului. 
Restaurantul Red Angus Steakhouse s-a rebranduit cu 280.000 euro


Noul design de
interior este semnat de arhitectul Corvin Cristian si imbina elemente
specific americane precum
motociclete vintage din anii ‘30,
un tonomat functional sau un aparat original de pinball adus de peste
Ocean. Au fost utilizate materiale naturale, autentice, refolosite in
noul spatiu pentru a reinterpreta atmosfera steakhouse-ului clasic
american.

Restaurantul a fost
deschis in anul 2010
. In anul 2012, veniturile au fost de de
1,8 milioane lei, cu 20% mai mult comparativ cu 2011. Totodata,
pentru anul 2013 se asteapta la o crestere de 20-25 %. Restaurantul
are o capacitate de 65 de locuri la parter si alte 80 de locuri la
etaj.

Citeste si Proprietarul La Mama a
investit 700.000 euro intr-un nou proiect pe litoral