Lifestyle

Sunday Times ii plateste despagubiri lui Albert de Monaco

16 Jan, 13:20 • Redactia DailyBusiness
Albert de Monaco si sotia sa, Charlene, au ajuns la un acord cu tabloidul britanic Sunday Times, care s-a angajat sa plateasca despagubiri cuplului princiar, dupa ce a publicat un articol in care sugera ca relatia acestora era "o casatorie aranjata", a anuntat, marti, avocatul printului.
Sunday Times ii plateste despagubiri lui Albert de Monaco

Aranjamentul a fost
validat de inalta Curte de Justitie din Londra, informeaza AFP.

Articolul incriminat a fost publicat pe
3 iulie 2011 – la doua zile dupa casatoria cuplului – si avea titlul
„Blestemul familiei Grimaldi”, a declarat Mark Thomson,
avocatul cuplului princiar.

Tabloidul britanic a afirmat ca printul
Albert a confiscat pasaportul sotiei sale pe aeroportul din Nisa
pentru a o impiedica sa fuga din principatul Monaco, noteaza Mediafax.

Potrivit aceluiasi articol, Charlene,
care a aflat cu putin timp inainte de casatorie de existenta unui al
treilea copil nelegitim al printului, nu dorea sa se mai
casatoreasca.
Pentru a salva aparentele, ea ar fi
acceptat un aranjament, angajându-se sa casatoreasca cu printul
Albert pentru o durata de timp bine determinata, contra unei
compensatii financiare.