Lifestyle

Tranzactiile online cu ocazia Valentine’s Day au crescut cu 43% fata de anul trecut

14 Feb, 15:19 • Redactia DailyBusiness
Vanzarile online cu ocazia Valentine's Day au crescut cu 42% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit unui studiu PayU.
Tranzactiile online cu ocazia Valentine's Day au crescut cu 43% fata de anul trecut

In perioada premergatoare Valentine’s Day, 1-13 februarie 2013, achizitiile online ale romanilor s-au indreptat in special catre aranjamente florale, cadouri, vouchere de reduceri si, intr-o masura mai mica, spre articole vestimentare.

Produse specifice acestei ocazii,
florile, au avut, asa cum era de asteptat, o crestere spectaculoasa,
numarul tranzactiilor fiind mai mare cu 102%.

Magazinele online care comercializeaza
cadouri, cupoane de reducere sau articole vestimentare au
inregistrat, la randul lor, cresteri de 38%, 35% si, respectiv, 8%,
valoarea medie a unei tranzactii pe segmentele analizate fiind de 36
euro.

Cresterea
inregistrata de unele magazine online, de la un an la altul, cu
ocazia acestei sarbatori, arata ca este un eveniment tot mai
important, in special pentru tineri.
Valentines
Day nu este o ocazie de o asemenea anvergura incat sa poata influenta
intreaga piata intr-un mod semnificativ. Reprezinta insa o ocazie
excelenta pentru companii de a interactiona cu clientii proprii, de a
obtine un varf in vanzari intr-o perioada traditional mai linistita
si, mai ales, pentru a-si creste puterea brandului si a pregati
terenul pentru urmatoarele campanii de 1-8 martie
”,
explica Manuela Stoica, PR&Marketing executive PayU Romania.
 

PayU este furnizor de solutii eCommerce
integrate, detinut de Naspers, un grup multinational, cu
operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau
eCommerce. In Romania, PayU
este lider pe piata de plati online, cu peste 2,8 milioane de
tranzactii procesate in 2012, in valoare de 176,4 milioane de euro si o
cota de 80% din volumul total al Romcard. Din 2006 pana in prezent,
compania a procesat 87% din volumul total al platilor online declarat
de catre jucatorii din piata.

Citeste si: 
Cat mai costa
dragostea: Florariile online incaseaza de 10 ori mai mult de
Valentine’s Day