Lifestyle

Un nou brand de decorațiuni interioare în București Mall

05 Oct, 16:24 • Redactia DailyBusiness
Un nou magazin inaugurat în București Mall, English Home, pune la dispoziția clienților centrului comercial o varietate de accesorii, decorațiuni și textile care îmbină bunul gust cu noile tendințe in domeniu, sub un concept romantic inedit.
Un nou brand de decorațiuni interioare în București Mall

Noul magazin este situat la parterul
București Mall și are o suprafață de 192 mp. În prima săptămână, până pe 9
octombrie, cu prilejul deschiderii, clienții se pot bucura de o reducere
substanțială de 50% la toate produsele din magazin.

Brandul English Home se inspiră din
conceptul britanic de decorare a interioarelor, oferind o varietate de produse, de la textile până la decorațiuni
pentru întreaga casă.

La ora actuală, retailerul are 240 de magazine în Turcia
și alte 50 în țări precum Ucraina, Bulgaria, Polonia, Grecia, Georgia și
România.

Deschiderea magazinului English Home face
parte din strategia de dezvoltare și modernizare a București Mall, primul
centru comercial modern din România. În luna septembrie, București Mall a
împlinit 16 ani de la inaugurare.

Grupul Anchor este prezent în România din
1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piață prin portofoliul
său de proiecte de retail, rezidențiale și clădiri de birouri. Anchor Grup a
construit în România București Mall, primul centru comercial modern la nivel
local. De asemenea, grupul deține Plaza România, una dintre cele mai populare
destinații pentru cumpărături din București, Anchor Plaza, prima clădire de
birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, și InCity Residences,
ansamblu rezidențial situat în centrul Capitalei. Valoarea totală a investițiilor
efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro.