Lifestyle

Vanzarile retailerului polonez de fashion Answear au crescut cu 80% in Romania in primul semestru

04 Sep, 15:00 • Redactia DailyBusiness
Answear.ro, magazinul online al grupului polonez cu același nume, specializat în comercializarea de articole de modă online raportează o creștere de 80% a cifrei de afaceri în semestrul 1 al acestui an față de aceeași perioadă a anului 2017.
Vanzarile retailerului polonez de fashion Answear au crescut cu 80% in Romania in primul semestru

Pe o piață de 300 milioane de euro,
retailerul polonez de fashion online lansat în România la finalul anului 2015 a
câștigat până în prezent o cotă de piață de 6,7%.
 
 

„Creșterea din acest an se datorează în mare parte
strategiei susținute de a oferi servicii mai bune dar și o selecție de branduri
internaționale cât mai variate clienților noștri. În 2018 am adăugat în
portofoliu branduri noi precum Tommy Jeans, Armani Exchange, Tally Weijl.
Dincolo de eforturile de a ușura procesul de achiziție efectiv, încercam să fim
un reper de stil pentru clienții noștri. Colaborăm cu cei mai buni specialiști
de modă din România pentru a oferi soluții de styling bazate pe cele mai
căutate tendințe în modă, sub formă articolelor tematice și workshop-urilor
video”, declară Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.
 

Strategia Answear.ro este strâns legată de creșterea
accelerată a fashion retail-ului online în România, într-o piață în care
consumatorii își cunosc deja bine brandurile favorite și vor să petreacă mai
puțin timp în magazinele fizice. 
 

„Estimăm să încheiem anul 2018 cu o cifră de afaceri de
20 milioane Euro, deci aproape o dublare față de 2017. În acest sens, ne-am
pregătit deja din timp pentru campania de Black Friday din acest an, în cadrul
căreia vom avea oferte foarte bune cu care venim în întâmpinarea clienților
nostri”, adaugă Raluca Radu.
 

Answear.ro s-a aflat anul trecut în fruntea clasamentului
în ceea ce privește procentul de vizite și comenzi provenite de pe device-uri mobile
la nivelul grupului Answear. Creșterea a continuat și în prima jumătate a lui
2018, când tranzacțiile pe mobil au crescut cu 130% față de primele 6 luni ale
lui 2017.

În acest context, Answear.ro a lansat în luna februarie a acestui an
aplicația pentru mobil care a înregistrat un număr de 56.000 download-uri până
în prezent. Astfel, România a fost printre primele piețe care au lansat
aplicația pentru mobil Answear deoarece Românii cumpără pe mobil mai mult decât
alte piețe precum Cehia, Polonia, Ungaria, unde Answear este prezent.
 

În cadrul aplicației se pune accent pe ușurința folosirii
contului de utilizator care este conectat cu ANSWEAR CLUB, programul de
fidelizare prin care la fiecare achiziție clientul primește 10% reducere, sub
forma punctelor de fidelitate care se acumulează în cont.

Wishlist-ul este și
el foarte ușor de folosit pentru a face mai ușoară posibilitatea utilizatorului
de a-și salva și compara produsele în lista de favorite. Accentul experienței
de utilizare mobile app cade pe calitatea imaginilor și pe întreagă experiență
de folosire, de la evidențierea celor mai bune oferte, livrarea și returul
rapid și ușor, până la informații detaliate ale produselor (video-uri dedicate,
tabele de mărimi, culoarea produsului etc).

 Peste 60% dintre clienții Answear.ro sunt femei, astfel
că produsele cele mai bine vândute sunt din categoriile preferate de acestea –
cum ar fi pantofi, jachete, rochii, cămăsi și topuri, iar printre cele mai
apreciate branduri sunt Tommy Hilfiger, Guess, Levis, Calvin Klein, New
Balance, Under Armour, Adidas Originals, Nike.