- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

\”24 Fun\” a lansat o editie in limba maghiara

14 Jun, 01:01 • Redactia DailyBusiness
24 Fun, reteaua de ghiduri urbane a trustului Realitatea-Catavencu, lanseaza primul ghid urban gratuit in limba maghiara existent in Romania.
\24 Fun\ a lansat o editie in limba maghiara

Odata cu aniversarea a patru ani de existenta, 24 Fun a lansat doua noi editii regionale: editia Covasna – Harghita, editata in limba maghiara, si editia de Nord-Vest care va anunta evenimentele din Baia Mare, Satu-Mare, Zalau si Sighetu-Marmatiei.

Cele doua editii vor fi bilunare si vor avea un tiraj de 20.000 de exemplare fiecare. Claudiu-Stelian Stanciu, PR Executive 24-Fun Network, a estimat pentru DailyBusiness lansarea celor doua editii la valoarea de 4.500 de euro, dintre care 3.000 reprezinta costurile pentru tiparire, iar 1.500 euro pentru promovare.

Editia Covasna – Harghita va acoperi orasele Covasna, Sfantu-Gheorghe, Targu-Secuiesc, Odorheiu-Secuiesc, Miecurea Ciuc, Gheorghieni si Sovata.

Horvath Gabor, redactor-sef 24 Fun, a explicat ca „decizia publicarii unei editii in maghiara a fost luata in urma studiilor care au relevat faptul ca populatia maghiara este majoritara in aceasta regiune. Spre exemplu, in Sfantu Gheorghe, orasul cu cei mai multi locuitori dintre cele acoperite de editia Covasna -Harghita, dintr-o populatie totala de 61.543 locuitori, 46.113 sunt de nationalitate maghiara”.

Avand un tiraj de 60.000 de exemplare, reteaua de ghiduri urbane 24 Fun include 11 editii si este distribuita gratuit in Bucuresti si in alte 20 de orase din tara. Reteaua 24 Fun se extinde constant, in medie, cu doua editii in fiecare an.