Media & Advertising

Agentia care a castigat contul Ursus de promovare in trade-ul traditional si modern

25 May, 12:13 • Redactia DailyBusiness
Saatchi & Saatchi Romania a castigat proiectul de dezvoltare a POSM-urilor din cadrul Campaniei Nationale Ursus din sezonul de vara 2015.
Agentia care a castigat contul Ursus de promovare in trade-ul traditional si modern

In urma licitatiei organizate de Ursus Breweries la inceputul acestei luni, agentia Saatchi & Saatchi Romania a castigat proiectul de dezvoltare a POSM-urilor pentru trade-ul traditional si modern din cadrul campaniei Ursus din aceasta vara.

Aflata sub
platforma „Seara Ursus”, campania are ca misiune in acest an
sustinerea activa a iesirilor cu prietenii. 

Prin licitatia castigata, agentia
Saatchi & Saatchi Romania marcheaza inceputul colaborarii cu unul
dintre cei mai mari producatori de bere din Romania.

POSM ( Point Of
Sales Materials) s
unt intalnite in puncte de vanzare,
chiosk-uri si retele de hipermarketuri cu rolul de a sustine
campaniile de vanzari si marketing derulate, utilizand eficient
spatiul existent in magazin.