Noua identitate corporate si de brand au fost realizate de BrandTailors si vor fi promovate, in primul rand, la raft, prin comunicare in principalele puncte de vanzare.
O data finalizat procesul de rebranding, urmeaza o campanie de comunicare prin PR si ATL catre
consumatori si parteneri, precum si promovarea noii imagini Agricola la nivel international.
Principala noutate rezultata in urma finalizarii procesului de rebranding consta in adoptarea unei identitati corporate adresata partenerilor, diferita de identitatea de brand, adresata consumatorilor.
Astfel, noua imagine a brandului corporatist valorizeaza un simbol romanesc, fiind o reprezentare stilizata a piesei „Closca cu puii de aur” a tezaurului de la Pietroasa.
„Procesul de rebranding este rezultatul unei strategii de diferentiere prin care ne dorim sa comunicam relevant cu consumatorii si cu partenerii nostri. Imaginea brandului de produs – Inima de prospetime – este coerenta cu asteptarile consumatorilor. Brand-ul corporate – Neam de gospodari – aduce in discutie mostenirea istorica a companiei si respectul fata de valorile romanesti”, a declarat Grigore Horoi (foto), presedintele grupului Agricola.
Noua identitate a fost implementata, in acest moment, in proportie de 85%, prin schimbarea ambalajelor produselor si realizarea unei imagini coerente si in magazinele Agricola.
In 2011, Agricola detinea 15% din piata carnii de pui, 19% din piata de semipreparate si produse de tip ready-meal, iar salamul de Sibiu Agricola este lider in total segment salam de Sibiu comercializat in Romania, cu 53,2% cota de piata in valoare (Nielsen, iunie – iulie 2012).