Media & Advertising

Andreea Nemens preia leadership-ul GMP Advertising

27 Apr, 15:09 • Redactia DailyBusiness
Începând cu 1 mai, Andreea Nemens devine director general al GMP Advertising. Felix Tătaru, fondatorul agenției care a deținut această funcție până acum, se retrage complet din management pentru a se dedica grupului GMP din poziția de Președinte. 
Andreea Nemens preia leadership-ul GMP Advertising

Andreea, care în ultimii trei ani a coordonat
activitatea operațională a agenției, adică departamentele de creație, strategie,
client service, producție AV și graphic design, va avea în plus
responsabilități legate de managementul strategic și cel financiar și va
asigura reprezentativitatea agenției.
 

În calitate de Președinte al GMP Group, Felix
Tătaru va continua să asigure integrarea serviciilor oferite clienților din agențiile
partenere.

„După șapte ani de prezență în GMP și la 18 ani de la fondarea
agenției, Andreea devine GM-ul companiei. Este un moment important, pregătit
împreună în ultimii trei ani.
De altfel, contextul pieței de comunicare presupune integrare între discipline. Din poziția de președinte al grupului voi continua
să fiu implicat în campaniile care vor presupune integrarea soluțiilor de
comunicare pe care grupul nostru le oferă. Alături de ceilalți lideri din grup,
Ioana Mănoiu, Laura Florea și Bogdan Nițu, Andreea Nemens va reprezenta
disciplina advertising la masa comunicării integrate,”
a spus Felix Tătaru, Președintele GMP Group.

GMP Advertising a fost fondată în 1998. La
începutul anului 2014, GMP Advertising a încheiat un parteneriat cu Jung von
Matt, aflată în top 3 rețele
independente la nivel global.

Andreea Nemens are 37 de ani și s-a alăturat GMP
Advertising la începutul lui 2009 în poziția de Group Account Director pentru
contul Timișoreana, iar de la sfârșitul aceluiași an a devenit Client Service
Director. În noiembrie 2012, a devenit directorul executiv al agenției.