Media & Advertising

Arbomedia a lansat Arbotv prin care vrea sa vanda publicitatea pentru peste 35 de televiziuni locale

04 Nov, 14:44 • Redactia DailyBusiness
Arbomedia.net, companie afiliata a Arbomedia AG (Germania), a lansat proiectul Arbotv prin care va vinde in regim de exclusivitate spatiul publicitar al unor televiziuni locale catre agentiile de publicitate si clientii de publicitate nationali, a anuntat joi regia.
Arbomedia a lansat Arbotv prin care vrea sa vanda publicitatea pentru peste 35 de televiziuni locale

Incepand cu luna noiembrie a anului 2010 un numar de 14 statii TV care acopera 15 judete au semnat contracte de reprezentare cu Arbomedia.

Statiile TV cu care demareaza proiectul ArboTv sunt: TV Galati-Braila, Arges TV, Prahova TV, Artpress TV Dambovita, 1TV Neamt, Eveniment TV Sibiu, Stii TV Targu Mures, Bucovina TV Suceava, Tele M Botosani, CTV Constanta, Nord Vest TV Satu Mare, Tele M Iasi si HD TV Hunedoara.

Postul Oltenia 3TV a semnat contractul de reprezentare, dar acesta va
deveni operational dupa finalizarea demersurilor care sa-i asigure un grad de acoperire de minim 70% din populatia municipiului Craiova.

Arbomedia isi propune ca, pana la sfarsitul lunii martie 2011, sa semneze contracte de reprezentare cu 25 de statii TV locale, insemnand un grad de acoperire de circa 60% din teritoriul Romaniei, urmand ca, pana in luna iunie peste 35 de statii TV locale sa fie incluse in proiectul Arbotv.

„Estimam ca in primul an al proiectului vom face vanzari de 1 milion de euro”, a declarat Alin Alecu, director general adjunct Arbomedia, citat de Mediafax.

Prin acest proiect regia Arbomedia poate oferi agentiilor de publicitate si clientilor nationali un pachet complet de media locale: print, radio si TV local.

Arbomedia Romania gestioneaza in prezent spatiul publicitar al retelei de ziare locale Arbosfera, al retelei de radiouri locale Arboradio si furnizeza servicii complementare specifice industriei de publicitate: planning, monitoring, buying si strategie de vanzari media.