- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

BrandTailors semneaza rebrandingul snack-urilor Star

14 Jul, 12:36 • Redactia DailyBusiness
Compania de consultanta de brand BrandTailors a finalizat recent programul de rebranding a marcii de snack-uri Star, din portofoliul companiei PepsiCo.
BrandTailors semneaza rebrandingul snack-urilor Star

Managementul Pepsi Co a decis rebrandingul Star dupa ce a constatat inconsistenta la nivel de identitate vizuala si design de ambalaj a produselor comercializate sub aceasta marca.

Punctul de plecare al consultantilor BrandTailors in rebranding a fost faptul ca subcategoriile in care activeaza Star, respectiv popcorn, pufuleti cu arome, seminte si alune, sunt l diferite una fata de cealalta din punct de vedere motivatie de consum.

Potrivit BrandTailors, niciun producator de pe piata de snack-uri sarate nu este prezent in toate subcategoriile prin intermediul aceluiasi brand.

„Dintotdeauna, categoria de gustari sarate a adoptat aceeasi paradigma vizuala, in care imaginea produsului este centrul de greutate al intregului ambalaj. Prin acest proiect am adus multa emotionalitate in brand-ul Star, creand premisele dezvoltarii unor asociatori puternici de brand pe fiecare linie de produs in parte”, a declarat Janos Kurko, managing partnerul agentiei de branding.

Diferentele dintre caracateristicile, adresabilitatea si asociatorii celor trei subcategorii de snack-uri sarate au constituit elementul cheie in dezvoltarea solutiei de arhitectura de brand, vizibila in design-ul de ambalaj.

In viziunea consultantilor BrandTailors, cele trei subcategorii in care activeaza brand-ul Star au format un „univers”” alcatuit din lumi distincte: cea a filmului (popcorn), a distractiei (pufuleti cu arome) si a naturii (seminte si alune).