Media & Advertising

BRAT este in curs de obtinere a statutului de ONG de utilitate publica

23 Jul, 16:15 • Redactia DailyBusiness
Membrii asociatiei au decis inceperea demersurilor in vederea recunoasterii statutului de ONG de utilitate publica a BRAT.
BRAT este in curs de obtinere a statutului de ONG de utilitate publica

„Decizia a fost luata ca urmare a
dezvoltarii continue a asociatiei din ultimii ani, a rolului esential
pe care aceasta il are in cadrul industriei de media si publicitate”, au spus reprezentantii BRAT.

Asociatia a inceput demersurile in vederea
obtinerii statutului de ONG de utilitate publica prin intocmirea si
depunerea documentatiei necesare.

In luna mai a anului curent BRAT a
obtinut confirmarea Secretariatului General al Guvernului ca
documentatia depusa corespunde criteriilor legale si ca aceasta a
fost trimisa spre aprobare Ministerului Culturii, sub jurisdictia
caruia intra activitatea asociatiei.

BRAT, asociatie nonprofit care reuneste
peste 200 de membri reprezentativi ai industriei de media si
publicitate, indeplineste toate criteriile prevazute de lege pentru
obtinerea statutul de ONG de utilitate publica din partea
autoritatilor romane.

Recunoasterea acestui statut va crea premisele
necesare implicarii active a BRAT in procesul de profesionalizarea si
transparentizare a industriei de media si publicitate. BRAT va deveni
un partener de dialog pentru autoritati in vederea identificarii
celor mai bune solutii pentru legiferarea domeniului publicitatii,
asa cum s-a intamplat si cu alte ocazii in istoria recenta.

Biroul Roman de Audit Transmedia este o
asociatie constituita in scopul masurarii si verificarii independente
si obiective a performantei produselor media. Dupa cei 15 ani de
existenta BRAT a devenit reperul pietei de publicitate in ceea ce
priveste rezultatele de audienta ale presei scrise si mediului
online, tirajul publicatiilor sau traficul siteurilor web.

In ultimii
ani BRAT a lansat monitorizarea investitiilor in
publicitate pentru patru medii: presa scrisa, radio, OOH si online,
utilizand definitii si standarde comune in masurarea si raportarea
rezultatelor privind campaniile publicitare.