Media & Advertising

Cele mai drastice schimbari de logo ale marilor firme. Cum au evoluat de-a lungul anilor

11 May, 00:07 • Redactia DailyBusiness
Cele mai multe modificari ale logo-urilor unor branduri sunt subtile. Insa, unele sunt atat de drastice incat noile marci arata ca si cum ar fi fost create pentru companii complet diferite.
Cele mai drastice schimbari de logo ale marilor firme. Cum au evoluat de-a lungul anilor


Spre exemplu, designul
logo-ului Coca-Cola a evoluat foarte putin din 1880 si pana in
prezent, aceasta marca fiind considerata printre cele mai recunoscute
la nivel mondial.

Dar, recunoasterea
logo-ul nu este in mod clar prioritatea de top a tuturor companiilor.
Totusi sunt companii care sunt dispuse sa isi asume un risc si sa
modifice logo-urile astfel incat sa nu mai semene cu cele originale.

Vedeti mai jos cele mai
drastice schimbari


IBM – In ceea ce
priveste designe-ul, a doua jumatate a secolului 20 a marcat un
moment de simplificare. Iar evolutia logo-ului IBM reflecta aceasta
tendinta. Designul sau actual dateaza din 1972.


Pepsi
exprima
calea pe care multe branduri au
luat-o, respectiv eliminarea treptata a inscriptiilor pana cand tot
ce ramane intr-un logo este un simbol in sine. Primul logo al Pepsi
este marcat de designul de la sfarsitul anilor 1800, atunci cand era
cu atat mai bine cu cat era mai complicat.



Volkswagen
– Adolf Hitler este deseori mentionat pentru proiectarea versiunii
initiale a emblematicei VW Beetle. Logo-ul constructorului auto de
dinainte de al doilea razboi mondial poarta influenta lui Hitler, a
stilului nazist. VW a renuntat repede la acel design pentru unul mai
curat, care in cele din urma a devenit un fel de „buton”, cum
este logo-ul din prezent.



Audi
– Audiwerke a fost doar una dintre cele patru companii care au dus la
formarea companiei Audi pe care o cunoastem in prezent. Logo-ul sau
sta in contrast puternic cu designul inelului minimalist al secolului
21.



FedEx
– Cand FedEx si-a schimbat numele si
si-a extins activitatea oferind si transport maritim, compania si-a
improspatat si logo-ul.



Apple
– Logo-ului original al Apple, co-proiectat de Steve Jobs, era
reprezentat de o imagine a lui Isaac Newton stand sub un copac.
Acesta era prea complex, asa ca s-a dorit simplificarea lui. Apoi a
fost creat un mar in culorile curscubeului, logo folosit pana in anul
1998. Ulterior, compania a avut un logo monocromatic, identic cu
logo-ul curcubeu. In prezent, logo-ul Apple vine cu un design frumos
de argint, cromat.



Nokia
– Primul logo al Nokia dateaza de la originea companiei. Daca atunci
avea incorporta un peste in logo, in prezent acest este mult
simplificat.



[url=http://www.businessinsider.com/shocking-drastic-logo-changes-2013-4#]Cititi
aici[/url] si despre logo-urile modificate ale altor companii
analizate de Business Insider.

Citeste si:
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-media-marketing/preturi-de-la-zero-la-sute-de-milioane-de-dolari-cat-au-costat-cele-mai-faimoase-logo-uri-79679/]
Preturi
de la zero la sute de milioane de dolari. Cat au costat cele mai
faimoase logo-uri[/url]