Media & Advertising

CohnandJansen JWT semneaza prima campanie de imagine a Business Review

03 Sep, 12:20 • Redactia DailyBusiness
CohnandJansen JWT semneaza prima campanie de imagine a publicatiei Business Review.
CohnandJansen JWT semneaza prima campanie de imagine a Business Review

Business Review se pozitioneaza ca prima revista de business in limba
engleza din Romania dedicata expatilor si oamenilor de afaceri.

„Oricat de mult ar incerca un om de afaceri sa inteleaga
Romania, este greu sa ia decizii rationale de business intr-o tara in
dezvoltare si in schimbare. Contrastele prezente la fiecare pas in mediul de
business inca contrariaza la o prima vedere. Avalansa de informatii cu care
suntem bombardati zi de zi nu ne ajuta sa intelegem foarte multe despre
adevaratul context economic al Romaniei, astfel incat sa putem lua deciziile
corecte”, a spus Oana Molodoi, Business Development Director Business Review.

[img=6760][/img]

„Ne dorim ca prin aceasta campanie sa punem in lumina
Romania paradoxala, cu bune si cu rele, asa cum facem lunar si in publicatia Business
Review. De asemenea, ne propunem ca prin aceste mesaje sa atragem atentia
asupra obiectivitatii stilului redactional al Business Review si sa impulsionam
targetul sa aprecieze mai mult o sursa impartiala de informatii. Privind
realist situatia noastra economica si sociala si paradoxurile care ne
caracterizeaza ca natiune, putem identifica solutii viabile pentru dezvoltarea
economica a Romaniei”, a spus Anda Sebesi, redactor sef Business Review.

Campania se declina in urmatoarele canale media: online
(bannere pe site-uri partenere si pe propriul site business-review.eu, in serviciul
zilnic de stiri – BR daily si social media), outdoor (spoturi pe toate panourile
video din centrul vechi si zonele intens circulate in Bucuresti – Unirii,
Universitate, Pipera, Barbu Vacarescu, Privighetorilor Floreasca, Romaero, dar
si prin billboards si bannere in intersectii importante precum Palatul
Parlamentului, Izvor, Eroilor, Drumul Taberei, Otopeni, etc, etc), indoor (postere
in frame-uri in cladiri de business din Bucuresti) si print.
 

[img=6758][/img]

In plus, campania beneficiaza de o aplicatie si de o pagina
dedicata pe site-ul BR. Articolele din aceasta sectiune vor fi marcate cu
tagline-ul campaniei – „Make sense of Romania”.

„Sectiunea dedicata pe site contine aplicatia si o selectie
de stiri si analize de piata realizate in exclusivitate de catre editorii
Business Review.  In aplicatie
utilizatorii pot selecta si pune cap la cap doua informatii predefinite despre
Romania si astfel isi pot creea propriul paradox, pe care sa il impartaseasca
cu prietenii de pe Facebook si LinkedIn. Mai mult decat atat, in aceeasi sectiune
cititorii Business Review pot trimite sugestiile lor legate de lucrurile
contrastante pe care le-au remarcat sau trait. Cele mai interesante vor fi
urcare in aplicatie sau folosite in analizele editoriale,” a explicat Iulia
Niculae, Account Director CohnandJansen JWT.

[img=6759][/img]

Echipa CohnandJansen JWT care a realizat campania este
formata din: Iulia Niculae – Account Director, Alex Negoescu – Creative
Director, Adina Stanescu – Copywriter, Octavian Budai – Art Director, Bianca
Maria Cauc – Account Executive.
 

Din partea Business Review au contribuit: Oana Molodoi -Business
Development Director, Anamaria Radu – Marketing Manager.