Media & Advertising

Cris-Tim a investit în rebrandingul Salamului Săsesc

04 Feb, 15:47 • Redactia DailyBusiness
Unul dintre cele mai cunoscute branduri de mezeluri din România, Salam Săsesc de la Cris-Tim, are de curând o noua imagine.
Cris-Tim a investit în rebrandingul Salamului Săsesc

Noua identitate de brand a Salamului Săsesc este construită
în jurul unui personaj central, sasul Martin.

Spotul TV folosește, într-o maniera nouă, simbolul sașilor,
și pune în scenă întreg procesul de realizare a salamului săsesc, etapă cu
etapă. 

Campania integrată a fost realizată de agențiile Unity Group
(Bloom Communication – branding și creație, digital și Social Media, We Do
Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR – și Nomenius-
consultanță înregistrare mărci  și
proprietate intelectuală).

Campania a debutat în data de 25 ianuarie, cu faza de
teasing, si va continua până la finalul lunii februarie și va include, mai
departe, un spot TV de 30 de sec, campanie de bannere online, extinderea conținutului
pe platforma 6sasi.ro și transformarea acesteia într-o resursă de
informații referitoare la produs și istoria sa. De asemenea vor fi dezvoltate
campanii de PR pe bloguri și Social Media.