Media & Advertising

CRP: Mass-media trebuie sa se relanseze prin jurnalism creativ si management inspirat

03 May, 10:32 • Redactia DailyBusiness
Jurnalismul creativ si managementul inspirat trebuie s? fie caile de relansare ale mass-media romanesti, 3 mai fiind un bun moment simbolic pentru exprimarea publica a acestor obiective, se spune in mesajul Clubului Roman de Presa(CRP) cu ocazia Zilei Mondiale a Libertatii Presei.
CRP: Mass-media trebuie sa se relanseze prin jurnalism creativ si management inspirat

„Invocarea in continuare a «crizei», dupa cativa ani nefasti pentru presa, este un drum infundat, o abordare negativa si folosirea sa nu poate fi o scuza pentru incapacitatea de a gasi solutii de redresare, altele decat taierile de costuri. Jurnalismul din Romania trebuie sa redevina acum, nu intr-un viitor nedefinit, o forta si aceasta stare de fapt trebuie sa consacre prin recunoasterea si stimularea valorilor individuale, respectarea normelor etice si a relatiilor contractuale”, se spune in mesajul asociatiei profesionale.

CRP crede ca „sprijinul din partea autoritatilor, acordat in spiritul si dupa regulile europene este util, pentru ca predictibilitatile financiare si legislative sunt cele care fac ordine intr-un mediu economic inca fragil”, scrie Mediafax.