- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Cum sa iti promovezi afacerea

12 Jun, 14:10 • Redactia DailyBusiness
Simplul fapt ca detii o afacere nu iti asigura succesul sau castiguri pe masura asteptarilor. Mediul este unul competitiv, mai ales in perioada de criza, cand consumatorul a devenit mult mai atent cu achizitiile pe care le face.
Cum sa iti promovezi afacerea

Pentru a evita un
faliment sau o descrestere a vanzarilor, trebuie sa iti promovezi afacerea, sa
o faci cunoscuta. Cei de la All Women Stalk, citati de [url=http://www.ziare.com/twitter/facebook/cum-sa-iti-promovezi-afacerea-1100154]ziare.com[/url]
iti recomanda mai multe metode de promovare a afacerii tale, fara sa fie nevoie
sa platesti sume mari.

Daca initial Facebook era doar o retea de socializare, odata cu
dezvoltarea a devenit o platforma ideala pentru promovarea businessului. Daca nu ai departament propriu de marketing este cazul sa faci o pagina de Facebook. Poti
angaja o persoana care sa se ocupe de gestionare, in mod profesionist, in asa
fel incat potentialii clienti sa nu se simta agasati, ci incantati si dispusi
sa iti cumpere produsul.

Cheia este de a oferi informatii noi, interesante intr-un mod natural si
optimist. Facebook ofera, de asemenea, publicitate pentru un pret mic.

Nu doar Facebook iti ofera posibilitati de promovare. Pe lista se afla si Twitter. Important e sa nu uiti ca twett-urile trebuie sa
fie optimiste. Din cand in cand, poti sa le dai urmatorilor tai o reducere sau
oferte speciale. De asemenea, nu uita ca un cont de twitter presupune
informatie proaspata.

Ca afacerea ta sa aiba succes poti sa angajezi o firma de profil ca sa iti faca un site de prezentare. Dar
sa fie unul profesional, altfel mai bine nu il faci deloc. O alta metoda de
promovare este presa locala. E mai bine sa trimiti comunicate in presa locala,
unde sigur vei gasi reprezentanti ai nisei tale, decat presei centrale. Sansele
sunt mai mari sa iti promovezi bussinesul in presa locala.

Iti faci afacerea cunoscuta prin intermediul sponsorizarilor. Poti sponsoriza
tricouri pentru o echipa de copii, pe care poti imprima un logo discret. Se pot
face multe campanii prin intermediul unui eveniment la care sunteti sponsor,
asa ca profita de oportunitatile care iti ies in cale.

Oamenii iubesc concursurile si promotiile, asa ca acestea sunt o alta
modalitate foarte buna de a va promova afacerea. Din nou, fii creativ, si
asigurate ca promotia sau concursul se vor adresa persoanelor potrivite, care
sa se transforme in clienti.

O alta metoda de promovare a afacerii tale este cea verbala, din gura in gura.
Oamenilor le place sa vorbeasca despre experientele lor pozitive si negative cu
intreprinderile locale.