Media & Advertising

„Dansez pentru tine”, lider de audienta

28 Oct, 13:28 • Redactia DailyBusiness
Pro TV a fost lider de audienta vineri seara, cand a avut loc debutul celui de-al 13-lea sezon al emisiunii "Dansez pentru tine".
Dansez pentru tine, lider de audienta

In minutul de aur al emisiunii, 22.13, peste 2,5 milioane de romani se uitau la
Pro TV, iar pe publicul comercial din mediul urban televiziunea inregistra un
rating de 16,8 puncte si o cota de piata de 37,9%, relateaza [url=http://www.business24.ro/media/posturi-tv/cate-milioane-de-romani-s-au-uitat-la-dansez-pentru-tine-1520919]Business24[/url]

Intre 20.30 si 01.06, atunci cand a fost difuzata emisiunea, Pro TV a obtinut,
in medie, pe publicul comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18
si 49 de ani, 9,8 puncte de rating si 27,2% cota de piata, de aproape doua ori
mai mult decat Antena 1, clasata pe locul al II-lea, cu 5,1 puncte de rating si
14,1 procente din cota de piata.

Compania ProTV S.A, liderul pietei de televiziune din Romania, a raportat
pentru prima jumatate a acestui an o cifra de afaceri de 67,5 milioane de
dolari, cu un profit operational de 7 milioane de dolari.

Grupul CME, care detine Pro TV, este o companie listata pe piata bursiera
americana Nasdaq si care are operatiuni in Europa Centrala si de Est. Grupul a
raportat o cifra de afaceri de 378 milioane de dolari pentru semestrul intai,
cu un profit operational (OIBDA) de 61,2 milioane de dolari.