Media & Advertising

Discovery Networks incheie un parteneriat cu FIC pentru vanzarea de publicitate in Romania

23 Dec, 13:31 • Redactia DailyBusiness
Discovery Networks, Europa Centrala & de Est, Orientul Mijlociu si Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications si FOX International Channels (FIC), compania multimedia a 21st Century FOX International, a anuntat luni incheierea unui parteneriat pe zona de publicitate.
Discovery Networks incheie un parteneriat cu FIC pentru vanzarea de publicitate in Romania

Incepand cu ianuarie 2015, Discovery va gestiona vanzarile de publicitate pentru National Geographic Channel si Nat Geo Wild in Romania, oferindu-le astfel clientilor oportunitatea de a construi campanii mai puternice, cu un reach mai mare si destinate unor segmente variate de public, precum si acces la o paleta extinsa de proiecte non-standard. 

Acest parteneriat strategic va facilita accesul clientilor de publicitate la un portofoliu dinamic, compus din canale pay-TV performante pe piata din Romania, care se adreseaza segmentelor de public masculin si feminin, cu venituri medii si superioare.

„Discovery Channel, Eurosport si National Geographic Channel sunt destinatiile ideale daca te adresezi publicului masculin premium, un segment foarte cautat de toti clientii de publicitate. In acelasi timp, prin includerea TLC, Nat Geo Wild si Animal Planet in acest mix, portofoliul nostru este calea cea mai eficienta de a ajunge la publicul adult upmarket”, a spus Dorota Zurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA. 

„Nat Geo Channel si Nat Geo Wild sunt marci puternice, cu o pozitie de varf pe piata din Romania si sunt cu adevarat indragite de public. Posibilitatea oferita prin acest parteneriat de a extinde eforturile noastre de promovare va contribui decisiv la succesul canalelor. Vom putea oferi campanii integrate, cross-media, clientilor din orice segment industrial, pentru cele mai dorite genuri si sectoare de public”, a adaugat Deborah Armstrong, FIC Senior VP Media Sales & Partnership Marketing. 

Avand in vedere experienta de peste 6 ani a echipei locale de vanzari de publicitate in gestionarea proiectelor non-standard si a celor integrate, cu impact regional, acest parteneriat reprezinta un pas important in dezvoltarea Discovery in Romania si o oportunitate de crestere pentru piata locala de publicitate. 

Publicul larg al National Geographic Channel si Nat Geo Wild va aduce de asemenea pentru Discovery Networks un share mai mare pe segmentul urban. Aceasta consolidare genereaza o cota de audienta totala de 2,24% pe segmentul canalelor premium upmarket, respectiv de 3,06% pe publicul masculin, cu un reach lunar in crestere cu aproximativ 23% pe segmentul masculin si pe cel comercial general.

Echipa de vanzari de publicitate a Discovery in Romania este coordonata de Alisa Marta, care gestioneaza publicitatea pentru Discovery Channel, Animal Planet, TLC si, din iunie 2014, pentru Eurosport 1.