Media & Advertising

Evenimentul care i-a adus Pro TV-ului cea mai mare cotă de piață din istorie, de 71%

17 Jan, 16:08 • Redactia DailyBusiness
Pro TV a obținut, în anul 2016, cea mai mare cifră pentru media de cotă de piață în prime time din ultimii ani 14 ani și a avut un program care a obținut cea mai mare cotă de piață din istoria măsurătorii moderne a audiențelor.
Evenimentul care i-a adus Pro TV-ului cea mai mare cotă de piață din istorie, de 71%

Alegerea constantă a românilor pentru producțiile,
divertismentul, știrile, serialele și filmele difuzate au poziționat, din nou,
Pro TV ca liderul televiziunilor din România pe toate categoriile de public în
perioada ianuarie-decembrie, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime
time!


Recorduri înregistrate de Pro TV în anul 2016

Anul care tocmai a trecut a adus pentru Pro TV un
record pentru ultimii 14 ani, în ceea ce privește cota de piață în prime
time la nivelul publicului comercial
, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49
ani. În 2016, Pro TV a înregistrat o medie de 25.0% cotă de piață, cea mai mare
obținută din anul 2002 și până în prezent.

Tot în 2016, Pro TV a scris istoria în
televiziunea din România, cu meciul de deschidere UEFA EURO 2016T,
stabilind un record pentru piața TV locală, cel mai mare share pe publicul
comercial al unui program în prime time
din istoria măsurătorii moderne a
audiențelor: 71.0% cotă de piață!

În fiecare an, Pro TV sărbătorește Ziua Națională
alături de toți românii. Pe 1 decembrie, zi care reprezintă și aniversarea Pro
TV, programul este gândit astfel încât să le prezinte telespectatorilor cele
mai frumoase și relevante povești de succes ale românilor de pretutindeni. În
2016, Pro TV a prezentat materiale și reportaje puternice în timpul zilei și
le-a condimentat cu umorul specific celui mai iubit serial românesc: Las Fierbinți.

Vizita vedetelor Pro TV
în programul special Las Fierbinți
Marea petrecere națională a înregistrat cifre record

la toate categoriile de public, cele mai mari de la lansarea serialului, la
nivelul publicului comercial înregistrând 18.1 puncte de rating și 39.4% share.

În perioada ianuarie – decembrie 2016, Pro TV a
fost lider de audiență atât în prime time, cât și la nivelul întregii zile pe
toate categoriile de public
. În prime time, liderul televiziunilor din
România a înregistrat o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 25.0% share,
spre deosebire de postul de televiziune de pe locul al doilea, care a obținut
5.6 puncte de rating și 15.9% share la nivelul publicului comercial, cu vârste
cuprinse între 18-49 ani.

La nivelul întregii zile, Pro TV a obținut o medie de
3.7 puncte de rating și 20.6% share la nivelul publicului comercial, iar postul
TV care a ocupat locul secund a înregistrat 2.8 puncte de rating și 15.7% cotă
de piață.
Românii au preferat să urmărească programele din
grila și la nivelul întregului grup Pro TV (Pro TV, Pro TV Internațional,
Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, MTV România, Sport.ro).

Grupul Pro TV a fost
lider de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând în
2016, pe segmentul întregii zile, o medie de 4.5 puncte de rating și 25.1%
share, în timp ce locul al doilea a obținut 3.8 puncte de rating și 21.3% share.
În prime time, grupul Pro TV a înregistrat 10.3 puncte de rating și 29.1%
share, comparativ cu grupul media situat pe locul al doilea, care a obținut 7.4
puncte de rating și 21.0% share.

În topul emisiunilor de divertisment oferite de
televiziunile din România în prime time, primele trei sunt producții Pro TV.
Conținutul de calitate, talentul, emoțiile și pasiunea au fost elementele cheie
ale show-urilor care au ținut românii în fața televizoarelor, urmărind
divertismentul de top oferit de Pro TV.

Emisiune Canal Share Rating
Românii
au talent
Pro
TV
43.4 16.8
Visuri
la cheie
Pro
TV
30.6 12.4
Vocea
României
Pro TV 28.1 10.5
Chefi
la cuțite – sezon 2
Antena
1
26.6 10.3
iUmor
– sezon 2
Antena
1
24.9 11.0
Program
știri
Canal Share Rating
Știrile
Pro TV 19
Pro
TV
27.0 7.9
Sport
– Știrile Pro TV 19
Pro
TV
25.6 8.3
Vremea
– Știrile Pro TV 19
Pro
TV
24.0 8.3
Știrile
Pro TV 22:30
Pro
TV
16.2 6.0
Observator
19
Antena
1
16.0 4.7

Cele mai urmărite filme din 2016, difuzate de Pro TV!   În top 100 de producții difuzate în anul 2016, 96 sunt filme difuzate de Pro TV! Indiferent de genul filmului difuzat, acțiune, aventură, dramă, comedie sau science-fiction, românii au ales, de fiecare dată, să urmărească filmele difuzate de Pro TV!   La nivelul publicului comercial, topul celor mai urmărite cinci filme difuzate în România este următorul, toate fiind filme difuzate de Pro TV: 
1.       Singur acasă 2: Pierdut în New York (17.12.2016): 16 puncte de rating și 39.5% share
2.       Singur acasă 1 (10.12.2016): 14.2 puncte de rating și 37.2% share
3.       Curierul 2 (27.03.2016): 13.9 puncte de rating și 29.8% share
4.       Singur acasă 3 (24.12.2016): 13.1 puncte de rating și 38.0% share
5.       Red – Greu de pensionat (15.05.2016): 13.0 puncte de rating și 28.4% share 

Românii preferă producțiile locale –
Serialele românești de la Pro TV, în topul preferințelor!

 

Comedia
autentic românească a ținut toți românii în fața televizoarelor. Hazul de
necaz, comicul de situație, scenariile bine scrise și personajele memorabile au
făcut ca producțiile locale marca Pro TV să fie cele mai urmărite seriale
difuzate în România în anul 2016!
 

Las Fierbinți și Atletico
Textila
au fost cele două seriale care au condus top cinci seriale urmărite
de publicul din țară în anul care tocmai s-a încheiat. Lansarea de succes a
serialului Atletico Textila și
conținutul fiecărui episod au poziționat această producție chiar lângă Las Fierbinți, cel mai iubit serial
românesc. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 ani, în
prime time, clasamentul a fost următorul:
 

Serial Canal Share Rating
Las
Fierbinți – sezon 10
Pro
TV
30.8 12.3
Las
Fierbinți – sezon 9
Pro
TV
29.7 11.6
Atletico
Textila – sezon 1
Pro
TV
22.6 9.5
Atletico
Textila – sezon 2
Pro
TV
21.3 8.3
Băieți
de oraș
Antena
1
16.5 6.8

 

În 2016,
Pro TV a adus fotbalul adevărat în casele din întreaga țară. Pentru prima oară
în istoria pieței media din România, un post comercial de televiziune a difuzat
o competiție de anvergura UEFA EURO 2016TM! Top cinci meciuri difuzate în 2016 pe
toate canalele TV din România, la nivelul publicului comercial, au fost
difuzate de Pro TV:
 
1.      
UEFA
EURO 2016TM – Franța-România: 29.2 puncte de rating și 71.0% share
2.      
UEFA
EURO 2016TM – România-Albania: 25.4 puncte de rating și 63.2% share
3.      
UEFA
EURO 2016TM – România-Elveția: 22.7 puncte de rating și 67.3% share
4.      
UEFA
EURO 2016TM – Portugalia-Franța: 22.3 puncte de rating și 61.5%
share
5.      
UEFA
EURO 2016TM – Germania-Franța: 20.2 puncte de rating și 56.5% share
 

Pro TV, prima alegere online a românilor!

Pro TV le
oferă tuturor românilor, zi de zi, cele mai importante informații în timp real,
pe care aceștia le pot accesa online, fie pe website-uri sau pe paginile de pe
rețelele de socializare. Milioane de români se informează online, cu ajutorul
conținutului oferit de Pro TV.

În fiecare lună, Pro TV înregistrează
aproximativ 10 milioane de vizualizări video, singura platformă care depășește
Pro TV din punct de vedere al livrării de conținut video fiind YouTube!
 

Grupul de
website-uri Pro TV, printre care se numără protv.ro și știrileprotv.ro, a fost numărul unul pe piața online în fiecare
lună a anului 2016, cu o medie lunară de 15 milioane vizitatori unici. Știrile
Pro TV sunt lider de categorie și în mediul online, cu știrileprotv.ro, înregistrând
în fiecare lună aproximativ 8 milioane de vizitatori unici. Noul sport național
este și online, sport.ro fiind numărul 1 în categorie în fiecare lună, cu o medie de 2.6 milioane
de vizitatori unici.
 

În anul
2016, Pro TV a lansat două aplicații mobile, disponibile pentru utilizatorii
sistemelor Android și iOs: aplicația Știrile Pro TV și aplicația Sport.ro.
Aplicația Știrile Pro TV a fost lansată în luna iunie și are peste 230.000 de
descărcări, cu peste 40.000 de utilizatori activi în fiecare săptămână.
Iubitorii de sport pot beneficia de aplicația Sport.ro începând cu luna decembrie,
care a avut 35.000 de descărcări până în prezent și aproximativ 10.000 de
utilizatori activi săptămânal.
 

După un an în care oferta Pro TV ne-a
poziționat, din nou, în topul preferințelor românilor, am pregătit pentru 2017
o grilă de programe puternică! Primăvara va începe în forță, peste aproximativ
o lună, cu show-uri de top. MasterChef duce entuziasmul pentru gătit la un nou
nivel, cu un panel de jurați care mixează perfect pasiunea, expertiza și
noțiunile de business, format din Răzvan Exarhu, Samuel le Torriellec și Liviu
Popescu. Vocea României Junior este un show care va suprinde în cel mai frumos
mod și mă bucur că INNA, una dintre cele mai îndrăgite artiste la nivel
internațional, a răspuns pozitiv provocării noastre de a face parte, pentru
prima oară, dintr-un proiect TV”
, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.