Media & Advertising

GMP PR introduce instrumente de evaluare a campaniilor de comunicare conform standardelor AMEC

24 Aug, 14:57 • Redactia DailyBusiness
GMP PR va introduce metodologii de măsurare și evaluare personalizate pentru fiecare campanie de comunicare, conform standardelor AMEC (International Association for Measurement and Evaluation of Communication).
GMP PR introduce instrumente de evaluare a campaniilor de comunicare conform standardelor AMEC

Introducerea
noilor principii vine ca urmare a certificării AMEC a Anei-Maria Diceanu,
Senior Partner GMP PR. Ana-Maria este singurul specialist din România
certificat internațional în măsurare și evaluare.
 

„Ridicarea standardelor măsurarii PR-ul în România este o
preocupare constantă a agenției, motiv pentru care GMP PR a investit în ultimii
ani atât în tool-uri pe care le oferă clienților, cât și în evenimente care să
ajute piața să iasă din paradigma unei simple indexări a articolelor și a
calculării Advertising Value”, a spus Ana-Maria Diceanu (foto), Senior Partner GMP PR.
 

Pe parcursul celor zece săptămâni de training-uri cu
profesori din UK, Ana-Maria a avut acces la studii de caz, instrumente de măsurare
de ultimă oră și a interacționat cu profesioniști de PR din toată lumea,
expertiză care va fi oferită clienților GMP PR.
 

Fondată în 2005, GMP PR, parte a GMP Group, este în TOP 3
cele mai importante agenții de relații publice din România, conform studiului
Unlock Market Research.

AMEC este ce mai mare organizatie din lume dedicata
cercetarii in comunicare, masurarii si evaluarii. AMEC are peste 140 de membri
in 40 de tari, care includ companii de PR de top, departamente de comunicare
guvernamentale si organizatii non-profit.