Media & Advertising

GSK a ales PHD sa gestioneze contul media din SUA, estimat la 700 mil.$

21 Dec, 13:41 • Redactia DailyBusiness
Gigantul farmaceutic GlaxoSmithKline a ales agentia PHD a grupului Omnicom pentru a gestiona contul de media din Statele Unite, estimat la 700 de milioane de dolari, potrivit Adweek.
GSK a ales PHD sa gestioneze contul media din SUA, estimat la 700 mil.$

La pitch-ul organizat de companie pentru atribuirea contului au mai participat MediaCom (WPP), agentie care detinea contul, Starcom (Publicis) si MPG (Havas).

PHD va prelua oficial contul in aprilie 2011, dupa trei luni de tranzitie.

Este a doua reusita a PHD intr-o saptamana, dupa ce martea trecuta a castigat contul global Gap, estimat la 350 de milioane de dolari.

Pentru MediaCom insa, este o mare pierdere, GSK fiind unul dintre cei mai mari clienti ai sai, mai ales ca nu este singurul cont important pierdut anul acesta.

Cu toate acestea, MediaCom si-a adjudecat anul acesta conturile Revlon si Travelers.