- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Online-ul atrage 25% din cheltuielile cu publicitatea in Marea Britanie

29 Mar, 11:49 • Redactia DailyBusiness
Peste patru miliarde de lire sterline au fost cheltuite pentru publicitatea pe Internet, in 2010, in Marea Britanie, in crestere cu 12,8% fata de anul precedent, informeaza Brandrepublic.com care citeaza un studiu al Internet Advertising Bureau si PwC.
Online-ul atrage 25% din cheltuielile cu publicitatea in Marea Britanie

In aceeasi perioada, televiziunile au reusit sa atraga 4,28 miliarde de lire din publicitate.

Internetul reprezinta acum 25%, iar televiziunea 26% din piata de publicitate din Marea Britanie, care a ajuns la 16,6 miliarde de lire in 2010.

Cei mai multi bani in publicitatea online au fost cheltuiti de companiile din domeniul financiar, ale caror campanii au reprezentat 15% din piata.

Acestea sunt urmate de clientii din media si divertisment, care au cumparat 14% din publicitatea online si producatorii de bunuri de larg consum, care au generat 13% din venituri.

Companiile din industria telecom, care cumparau cea mai multa publicitate online in 2009, au generat in 2010 doar 9% din veniturile pietei de publicitate online.

Studiul mai releva faptul ca veniturile din publicitate ale Facebook au crescut cu 27,3% in Marea Britanie pana la 945 milioane lire.

O surpriza a industriei o reprezinta publicitatea mobila, care a crescut cu 116% in 2010 pana la valoarea de 83 de milioane de lire.

La nivelul anului 2010, 40,5 milioane de britanici aveau acces la internet.