Media & Advertising

Piata de packaging design a crescut cu 15% in 2012, la 3 mil. euro

22 Nov, 14:27 • Redactia DailyBusiness
Piata de packaging design a ajuns la o valoare de circa 3 milioane de euro in 2012, rata de crestere fata de anul anterior fiind de 15%, potrivit estimarilor agentiei romanesti de profil Ampro Design.
Piata de packaging design a crescut cu 15% in 2012, la 3 mil. euro

In ultimii cinci
ani piata a cunoscut suisuri si coborasuri, dar in 2011 si in 2012 au
fost semnale de revenire pe termen mediu. In 2012, volumul lucrarilor
de packaging design la nivel national a trecut de 3 milioane de euro,
iar in 2013 estimam o noua crestere”, a declarat Irinel Ionescu,
creative partner Ampro Design.

In 2012, cel mai
dinamic segment al cererii a fost cel al marcilor private, care a
avansat cu 44,4% fata de 2011, mai spun reprezentantii agentiei.

Ampro Design, detine
10,15% din piata de packaging design din Romania, unde mai concureaza
cu firme precum Lemon Design, Grapefruit, Brandient, Brand Tailors,
Cocoon Groups etc.

In portofoliul
actual al companiei se afla lucrari pentru companii precum Nestle,
Penny Market, Penny International, Danone PDPA, Auchan Romania,
Engelmi/Galati, Macromex, Sushimania, La Paloma/Budapesta si Cora
Romania.


 „Pentru 2013
estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 30%, pe de-o
parte datorita noilor clienti castigati, iar pe de alta parte
datorita imbunatatirii structurii interne din punctul de vedere al
echipelor si al managementului de proiect. In 2013 obiectivul
principal al agentiei este sa atraga noi clienti din afara tarii:
Germania, Italia, Polonia si Turcia”, estimeaza Irinel Ionescu.

Ampro Design a fost
infiintata in 2005. Agentia face parte din EPDA, asociatia europeana
de profil si a castigat 20 premii internationale la concursuri de
packaging design.